Stále nedobytný alobal

15. 07. 2017 18:25:54
Příběh o nedobytném alobalu jsem napsala v roce 2007. Dneska jsem se snažila odmotat z nové role alobalu potřebný kus na potraviny. Ale na jednom místě nešel alobal odvíjet po celé šířce roličky a podařilo se to až po půl hodině.

Nedobytný alobal (2007)

Určitě jste se s tím setkali také. Koupíte alobal, a když do něho něco rychle potřebujete zabalit, sundáte obal a zjistíte, že konec alobalu je zajištěn bílou samolepkou. Někdy je krátká a dá se sundat snadno, někdy je ale nalepená kolem celé role, a když ji horko těžko sundáváte, podaří se vám alobal proděravět a znehodnotíte někdy i půl metru.

Mockrát jsem si říkala, sakra, já jim napíšu! Proč to na tu roli vůbec lepí?! Občas si totiž koupím alobal, který není ničím zalepený a jeho konec je zastřižený do vroubků!
Ale znáte to, nadáváme, ale stejně nikam nenapíšeme...
... A pak jsem si jednou koupila alobal v mé zálabské samoobsluze.

Doma jsem si nachystala potraviny, které jsem do něho potřebovala zabalit a schovat do mrazáku, sundala jsem obal z alobalu a... ajajajajajaj! Tentokrát tam nebyla samolepka! Tentokrát někdo na konec alobalu fláknul kus lepidla, které se prosáklo dovnitř!

Odmotala jsem půl metru, metr, dva metry, a alobal se pořád odvíjel s velikou dírou uprostřed. Když jsem takhle začínala trhat čtvrtý metr, praštila jsem se zbytkem alobalu o zem, našla si na obalu webové stránky a napsala jsem mail.

„Koupila jsem si dneska alobal. Na obalu je vaše firma uvedená jako distributor.

Balení alobalu, podle mě, většinou navrhují mimoni, kteří v životě alobal nerozbalovali, protože jinak by nemohli konec alobalu, namotaného na roli, přelepit samolepkou, která nejde strhnout, a pokud ji strhnete, proděravíte někdy i metr alobalu.

Ale ne všichni pracovníci kolem alobalu jsou mimoni. Ti, co mají větší IQ, prostě natočí na roli 10 metrů alobalu, frknou ho do obalu a tečka! NEZALEPUJÍ KONEC ALOBALU NIČÍM!!! A taková firma u nás EXISTUJE, představte si to!

Mockrát jsem se rozčilovala, ale dneska už toho bylo příliš! Nějaký potměšilý alobalista prskl na konec alobalu sajrajt, což má být asi lepidlo (proboha, proč, maminko?!) a já, zákaznice, která si ten váš pitomě zadělaný alobal koupila, se prostě k tomu, abych ho NORMÁLNĚ začala odmotávat z role, NEDOSTANU! To debilní lepidlo je skrz naskrz až k papírové roli, na kterou je alobal namotaný a tak furt odmotávám alobal s velkou dírou! Furt!

Víte, pánové, jsem klidná, poetická žena. Spisovatelka. Pracuju celý život v divadle. Umění je mi blízké. Jsem povznesená nad všednosti života a byla jsem až do dnešního dopoledne přesvědčená, že mě v mém věku už nic nemůže nějak extra vytočit, ale jak vidíte, dneska mě vytočila poslední alobalová kapka – vlastně kapka ne! Kdepak kapka! Flákanec lepidla mě vytočil!

Zdraví vás Irena Fuchsová.“

Odpověď přišla vzápětí.
„Zdravím vás, paní Fuchsová, vy jste se na nás ale pěkně rozzlobila! Omlouvám se za způsobené problémy, jsme pouze distributoři, jak je na obalu uvedeno, váš alobal rádi vyměníme, o problému jsem s výrobcem právě teď mluvil, a další dodávka od dodavatele bude již v pořádku. Ještě jednou se omlouvám, s pozdravem Radek Pospíšil.“

Ten pán mi za pár dnů nechal v zálabské samoobsluze osm rolí NEZALEPENÉHO alobalu. Byla jsem spokojená, na rozdíl od mé dcery.
Když jsem do její kuchyně přinesla čtyři role alobalu a převyprávěla jí svůj alobalový příběh, pohrdavě se nad alobalovou nadílkou ušklíbla.
„Alobal, jo? Tos nemohla reklamovat něco jinýho?“

P. S.

Na ten můj dnešní, nedobytný alobal, nikdo neflákl kus lepidla. Byl na konci zastřižený do vroubků, které jsem si kdysi pochvalovala, a které jsou také občas na nic, protože to, co dneska, se mi s nimi nestalo poprvé! Vroubky jsou totiž tak přisáté na roli alobalu, že začátek alobalu prostě nejde jednoduše nadzvednout a odmotat kus, který potřebujete.

Tenhle nervy beroucí výrobek, má na obalu tyto informace:

05. 04. 2017 41 - pravděpodobně číslo, kdy "slezl" z linky, aby mi v červenci 2017 zničil půl hodinu mé dovolené!

Distributor SAPLER a.s., Sportovní 1829/7

735 06 Karviná - Nové Město Více informací o výrobku: info@ceska-cena.cz

Vyrobeno pro: ČEPOS- Česká potravinářská obchodní a.s.

Žukovského 888, 161 00 Praha 6

Česká republika, www.ceska-cena.cz

Informací dost, ale řekne mi někdo, KDO tenhle alobal vyrábí, sakra?!

Autor: Irena Fuchsová | sobota 15.7.2017 18:25 | karma článku: 28.41 | přečteno: 1414x

Další články blogera

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

V květnu 2011 se měla začít v Činoherním klubu zkoušet hra Kukura, ve které Juraj bilancuje svůj život. Těšila jsem se, protože ji napsal Martin Čičvák, který ji měl i režírovat. Jsem v ČK jedna nápověda, napovídat tedy budu já.

26.3.2024 v 15:33 | Karma článku: 39.54 | Přečteno: 4135 | Diskuse

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

Když jsem dneska nastoupila na Zálabí do autobusu, kterým jezdím na nádraží, netušila jsem, co mě čeká. Autobus se rozjel a já vzápětí zaregistrovala, že vzadu telefonuje "kanalizace". Nebyla to žena. Byla to kanalizace.

15.3.2024 v 23:12 | Karma článku: 29.33 | Přečteno: 921 | Diskuse

Irena Fuchsová

Emília Vášáryová a Petr Nárožný

Pokaždé, když vidím v televizi Emílii Vášáryovou, vzpomenu si, jak jsme na podzim v roce 2000 zkoušeli v Činoherním klubu hru, Návrat do pouště, kde paní Milka, jak jsme jí všichni říkali, hrála sestru Petra Nárožného.

23.2.2024 v 23:22 | Karma článku: 38.58 | Přečteno: 4234 | Diskuse

Irena Fuchsová

Konec únorové tečky

Můj předcházející blog, Vánoční dárek s únorovou tečkou, má ještě jednu tečku. Dost lidí se mě ptalo, jak to s Karlou, která mi dala před Vánoci "dárek" s datem spotřeby do července 2005, dopadlo. Jak? Před týdnem mi zavolala.

21.2.2024 v 0:16 | Karma článku: 23.88 | Přečteno: 806 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 21.86 | Přečteno: 320 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 41 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 287 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.76 | Přečteno: 504 | Diskuse
VIP
Počet článků 745 Celková karma 30.48 Průměrná čtenost 2346

Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...