Uvedu dva příklady za všechny.
Můj druhý blog se jmenoval, "Ty vole, já mám pé em es jak krávu!"
https://fuchsova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=181008
Uveřejnila jsem ho 8. 3. 2011. Karmu měl 43,33 a čtenářů 18 329.
Nikdy nezapomenu na pocit úžasu a radosti, když jsem zjistila, že čtenářů přibývá po tisícovkách. Proboha, proč?! Vždyť jsem jenom slovo od slova popsala, co jsem vyslechla ve vlaku!
"Kdo svolával dnešní demonstrace" je blog, který jsem uveřejnila 9. 4. 2018. K dnešnímu dni má karmu 48,84 a přečetlo si ho 56 820 čtenářů.
https://fuchsova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=657981
Píšu v něm o tom, co si myslím o současných politických hrách, píšu o názorech lidí, se kterými se stýkám, i o tom, co se píše v novinách, které denně čtu.
Z úspěchu tohoto blogu jsem necítila úžas a radost, jako z blogu o PMS. Byla jsem šokovaná souzněním čtenářů a jsem šokovaná stále, protože i když uběhly od jeho uveřejnění skoro dva měsíce, denně mu přibývá několik stovek čtenářů.
Tomu se říká nepředvídatelnost úspěchu blogu...