Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to, že nevíš, kolik stojí kilo brambor?!

Protože je jdu koupit, když je potřebuju a to je mi fakt jedno, kolik stojí! - A kolik stojí máslo, co kupuješ? - Nevím. Je české, dobré a má 82% tuku.- Jarda koupil pět másel, jedno za třicet korun. - Tak to mu přeju dobrou chuť!

Takových dialogů mezi partnery můžete slyšet na každém kroku. Stačí se naladit na stejnou vlnu. A já se ani nalaďovat nepotřebuju.Jsem jako houba. Nasaju a jsem spokojená.

Ten s tím máslem za třicet korun ani jako důchodce nevypadal. Džíny, džínová bunda, upravený a sympatický, ale svoji ženu evidentně svými otázkámi rozčiloval. Nedivím se jí. Celý život řešil v rodině, kam se pojede na dovolenou a s kým, nebo jestli na chalupě nechá udělat novou střechu nebo bazén a najednou... Jarda koupil pět másel, jedno za třicet korun.

Když jsem odpoledne přijela ze zkoušky v Činoherním klubu, zastavila jsem se před kolínskou TETOU a přemýšlela jsem, co jsem tam chtěla koupit a nenapsala jsem si to. No jo, i já mám svá "másla za třicet korun", nemyslete si!

Než jsem si stačila vzpomenout, vyšly z TETY dvě ženy v mém věku a ta jedna se hodně, ale hodně rozčilovala!

"Mně bylo divný, když se mě zeptal, jestli mám kartičku na slevy do TETY a jestli mu ji půjčím! Ale pospíchala jsem, tak jsem ji vytáhla z peněženky, řekla jsem mu, ať ji neztratí a letěla jsem na autobus. Asi chce něco koupit kočičce, říkala jsem si a pustila jsem to z hlavy. Odpoledne přijdu z práce a on si pochvaluje, jak v letáku objevil, že v TETĚ mají jeho ústní vodu a jak ji měl za polovic, protože jsem měla na kartičce body... ty vole, Moniko, já střádám body, abych si koupila noční a denní krém +65 a von mi je vyfláká na svoji ústní vodu!"

Její kamarádka se začala smát a to, co odpověděla, jsem si musela napsat do mobilu, abych to nezapomněla.

"To znám! Člověk by čekal, že se ti naši chlapi budou chtít co nejvíc přiblížit ke stádu pižmoňů a tím si koledovat o smrt, a oni zatím chtějí kartičku na slevy do TETY..."

Autor: Irena Fuchsová | pátek 19.5.2023 21:31 | karma článku: 29,41 | přečteno: 1110x
  • Další články autora

Irena Fuchsová

To tedy nechci. Jsou trapný...

... řekla dívka v autobuse, když jsem si k ní přisedla a zeptala se, jestli nechce, aby si k ní sedl některý ze tří kluků, kteří se po ní otáčeli ze sedadel o kus dál. Pohrdavě se usmála. „To tedy nechci. Jsou trapný...“

18.4.2024 v 0:41 | Karma: 27,66 | Přečteno: 1179x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Setkání v metru

Byla jsem -náctiletá, když jsem se dočetla, že každý máme na světě své dvojče. Někoho, kdo je jako my. Někoho, o kom budeme na první pohled vědět, že je to on. S kým si budeme rozumět beze slov. Pokud se potkáme. A my se potkali.

1.4.2024 v 22:42 | Karma: 26,03 | Přečteno: 660x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Můj život s Kukurou

V květnu 2011 se měla začít v Činoherním klubu zkoušet hra Kukura, ve které Juraj bilancuje svůj život. Těšila jsem se, protože ji napsal Martin Čičvák, který ji měl i režírovat. Jsem v ČK jedna nápověda, napovídat tedy budu já.

26.3.2024 v 15:33 | Karma: 40,10 | Přečteno: 4347x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Kolínské ráno s kanalizací

Když jsem dneska nastoupila na Zálabí do autobusu, kterým jezdím na nádraží, netušila jsem, co mě čeká. Autobus se rozjel a já vzápětí zaregistrovala, že vzadu telefonuje "kanalizace". Nebyla to žena. Byla to kanalizace.

15.3.2024 v 23:12 | Karma: 30,31 | Přečteno: 995x | Diskuse| Společnost

Irena Fuchsová

Emília Vášáryová a Petr Nárožný

Pokaždé, když vidím v televizi Emílii Vášáryovou, vzpomenu si, jak jsme na podzim v roce 2000 zkoušeli v Činoherním klubu hru, Návrat do pouště, kde paní Milka, jak jsme jí všichni říkali, hrála sestru Petra Nárožného.

23.2.2024 v 23:22 | Karma: 38,67 | Přečteno: 4352x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  8:38

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.