Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejsem posluchačem zmiňovaného pořadu, takže nemohu dodat nic nového - jen to staré: jakmile si člověk dovolí říct pravdu nahlas, mívá problém... Mějte se hezky.

0 0
možnosti

Já když někde uslyším či uvidím Vaše jméno, tak si vše poslechnu či přečtu. A to nejsem knihomol ani posluchač čehokoli. Ale žiju v Kolíně i když jsem náplavka.A Váš styl mne zaujal......

0 0
možnosti

Nic ve zlém, ale když pravdu, tak pravdu. Jsem posluchačem dobrých jiter a docela jsem si oddechl, že už tam nevystupujete a ještě bych uvítal odchod paní Kopecké. Váš styl je neposlouchatelně ukňouraný a její vojensky úsečný. Jedna kňouráte vymyšlené historky a druhá drby z hereckého a podobného prostředí. A podle mě si opravdu obě děláte reklamu. Jistě máte obě spoustu čtenářek, čtenářů i  tím i posluchačů, ale ve společnosti, kde je nejčtenější bulvár, to není nic divného.

Takže přeji Vám hodně úspěchů, i hodně těch Vašich čtenářů a klidně pište dál, jezděte za nimi na besedy a budete všichni spokojení.

A já taky, není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem, jak se píše v klasice a já mám jen jiné priority. Zdraví Vás Bohuš

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.