Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážená paní, netrpíte Vy náhodou grafomanií? Tyhle Vaše rozvleklé úvahy o šmrdolení jsou duševní exkrementy, které tomu napovídají.

0 0
možnosti
MV

Ja se strasne rad smrdolim.....s chuti......je zazitek se dobre smrdolit:)))) Bohuzel,kdybych se smrdolil v praci,asi bych rychle dosmrdolil......Takze vychutnavam tu moznost smrdolit se doma.....a na dovolene.....to je totiz to nejlepsi smrdoleni:))))))))

0 0
možnosti
MV

Prima a mile jste to napsala:)

1 0
možnosti
MS

U nás v Horním Slezsku (ale možná i jinde) se kromě "šmrdolit" používá taky výraz "placatit se". :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Koukám, že se šmrdolíme v celé naší republice, Milane! :-)

0 0
možnosti
JV

To slovo dobře znám, u nás se používalo vždycky: šmrdolit se (něco jako plést se pod nohy), šmrdolína ("parádnice"), šmrdolení (pobíhání od něčeho k něčemu a ničeho k ničemu). Moc zvukomalebný eufemismus! :-)

0 0
možnosti
Foto

VJarmilo, největší radost mám z toho, jak se šmrdolení v nás všech, hezky ozývá! V Že by žádná negativní reakce? ;-)

0 0
možnosti
DS

Netuším, proč se mi můj dřívější příspěvek neposlal, tak ho zkusím zformulovat ještě jednou. Manžela dnes ušetřím. Včera se velmi aktivně šmrdolil na naší zahradě, pak s uzdravením mého kolabujícího notebooku a dnes pečuje o našeho synka (abych já se mohla nerušeně šmrdolit po domě a zahradě). Takže se, myslím, dnes večer sejdeme a budeme oba nejen ušmrdolení, ale i ušoprtaní, což zase říkáme u nás doma. Hezký víkend přeji, paní Fuchsová

0 0
možnosti
Foto

:-):-):-) Milá Dášo, i vám hezký ušmrdolený konec víkendu přeju! R^

0 0
možnosti
DV

D85a92v80i41d 38V17l39k

28. 5. 2016 22:00

Já se šmrdolím dost často a nekdy sa aj "lúšňám" Hezký šmrdolící blog Paní Ireno.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Děkuju, Davide! Ať žije šmrdolení i lúšňání! R^

0 0
možnosti
ES

Šmrdolíš ještě jde, to je veselé slovo. To neurazí...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-) Evo, máte pravdu, nemělo by urazit. :-) Ale říkejte to některým mužům - a možná i ženám!;-)

0 0
možnosti
Foto

U nás v rodině se používalo " šmondrlína" a bylo to něco jako parádnice;-Dtak jsem si vzpomenula na minulost, díkyR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Moje babička mi zase říkala, ty seš naše šmrndolína! A myslela tím také parádnici. ;-D Takže i já děkuju, Bětunko, za vzpomínku na babičku! V

1 0
možnosti
Foto

K95a27r73e54l 54M38á69d57l79e

28. 5. 2016 18:15

Hezké. Já si pod slovem šmrdolit představuji - být sice v pohybu, občas i s nějakým pracovním nářadím v ruce, ale pohybovat se zmateně a nic užitečného nevykonávat. A pokud užitečného, tak ve stonásobně zpomalené verzi oproti standardu. Z tohoto pohledu se mi zdá nespravedlivé, že pan Fuchs byl osočen ze šmrdolení, když chtěl definitivně doladit prostříhání stromu.

0 0
možnosti
Foto

:-) Můj milej Karle, ale já ho neosočila tímto způsobem: ;-O;-€8-o To bych nikdy neudělala! Já ho "osočila" s úsměvem a s láskou! V A on to tak vzal, protože mě zná od roku 1969! R^

1 0
možnosti
Foto

O21t20a97k23a62r 37S76e39k20l

28. 5. 2016 17:57

Irenko, ono to slovo š m r d o l e n í je velice zvukomalebné , navíc základ slova může leccos evokovat. Používání tohoto slova je asi krajové , u nás na severní Moravě se používá docela běžně a v tom smyslu , jak uvádíte. Jinak pozdrav pro pana Fuchse,:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Díky, Otakare! :-) Chtěla jsem vás také oslovit mile zdrobněle, jako vy mě, ale nevím, jestli by se vám líbilo, kdybych napsala: Otíku. ;-) Pozdrav panu Fuchsovi vyřídím! Díky! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.