Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VBS

Dostal jsem doporučení na standardní EKG do Jungmannovy ul. Dělají jen Po/st/pá. Bylo pondělí. Čekal jsem přes 1/2 hod., zda někdo "nevyleze". nevylezl. Měli napsané tlf. číslo. Ovšem telefon nikdo nebere...... Jsou okamžiky, kdy jsem přesvědčen, že jsou zdravotníci placeni až moc štědře....

0 0
možnosti
AE

Někdy je lepší jít si pro jiný názor co nejdříve. Kdysi jsem znala paní, která začala trpět neuvěřitelným svěděním po celých rukou - bez vyrážky apod. Místní kožař se jí téměř rok pokoušel léčit na všechno možné, především svrab. Paní si zoufale třela ruce o ruce kamarádky, jestli se svrab přenese, protože se jí to nezdálo, svědění ne a ne povolit. Nic se nepřeneslo. Po téměř roce se objednala k jiné kožní doktorce. Ta se nejdřív moc netvářila, že přeskakuje od doktora k doktorovi. Po řadě vyšetření se ve finále přišlo na to, že svědění nemá za následek svrab, ale nádor na mozku. Už rok se mohla léčit ...

0 0
možnosti
LS

paní Tamara , dostala kapky OTOBACID, ten zabírá ,zklidňuje a opravdu ho smí napsat jen ORL lékař. tak jako některé léky smí napsat jen neurolog ..např na roztahování cév

0 0
možnosti
Foto

Je to jako tento vtip.

Baví se dva mladí vysokoškoláci. Ty kámo, když si představím, jakej já jsem inženýr, tak mám normálně strach jít k doktorovi.

Toto však neplatí na všechny lékaře, pro většinu je jejich zaměstnání posláním, my se na ně s důvěrou obracíme o pomoc a oni nám ji poskytnou.

Doktoři které zde popisujete si toto studium vybrali z jiných důvodů. Nezajímají je pacienti, řeší jen peníze a odchod do zahraničí. Ale jenom ti nejlepší se uchytí, ostaní se vrací s nesmyslnými výmluvami zpět, protože tam ten pracovní nápor nevydrží.

Vážím si lékařů a je to na nich, aby se vypořádali s těmi, kteří jim kazí dobré jméno a snižují jejich kredit v očích pacientů.

Pamatuji doby, kdy se o nich mluvilo jen s úctou a věřím, že ten čas zase přijde.R^

0 0
možnosti
JV

Kdo nemusí chodit pravidelně k doktorům (pouze na preventivní prohlídky) je šťastný člověk. Bohužel takové štěstí nemá moje maminka (81 let), která je velmi nemocná, mimo jiné má i kardiostimulátor. Při poslední návštěvě u lékaře-kardiologa se sám pan doktor zděsil, jak má oteklé nohy a napsal jí prášky s tím, že pokud se otoky nezmírní, tak bude nutná hospitalizace. Ve zprávě pro jejího praktického lékaře však napsal " nohy bez viditelných otoků" !!!! Ale to je jen jedna z příhod, takových nedopatření už maminka zažila tolik, že si i v některých případech myslí, že za zhoršení jejího zdr. stavu můžou právě doktoři. Jenže v těchto letech se již bojí ozvat, protože odezva lékařů je vždy stejná, co by ve svých letech vlastně chtěla !

0 0
možnosti
AK
MK

Tak se neostýchejte a seznamte nás se jménem toho doktora. Ať mají i ostatní pacienti prospěch z vaší zkušenosti. a pan doktor neprospěch. Nemá cenu chodit po špičkách.

0 0
možnosti
HV

Byl jsem u ušního "V" v ČB. "Máte tinitus? A to vám neřekli, že se to nedá léčit?" přivítal mne pan doktor. Natočili mi audio a ani se nato doktor nepodíval. Pak mne začal doktor tvrdit, že mám tinitus v pravém uchu, zatímco já jej slyším v levém. Po krátkém přesvědčování jsem mu nahlédl přes rameno a ejhle, pan doktor má na monitoru zcela jiného pacienta a nutí mi jeho diagnozu. Už jsem se tam neukázal.

0 0
možnosti
Foto

Dnes se mi svěřila sousedka, která více než 10 let pečuje o manžela s těžkou poruchou ledvin. 3x týdně je veze sanita na výměnu drenu. Dnes mu dren, plný krystalů nevyměnili, nikdo z lékařů neměl zájem je přijmout, takže v bolestech čekají noc doma. Myslím, že bylo na místě udělat kravál, ale báli se pomsty - výměna drenu může být středověkou torturou.

Takový lékařský nádiva by v Německu dělal nejvýše sanitáře.

0 0
možnosti
JH

J91i38ř16í 33H78u43m85l

3. 6. 2016 16:00

Když oni jsou chudáci tak podhodnocení že se nemohou věnovat pacientům a tak nám odcházejí do německa. Ale co nechal bych je jít po zaplacení nákladů státu za studia :-P

3 0
možnosti
VV

Ano,. Komunisti to tak delali. I tu materskou skolku si nechali zaplatit.

1 1
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.