Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Přátelé v diskusi, jsme spolu ve shodě.R^ Máte pravdu všichni - každý tady řekl něco, s čím souhlasím také. ;-D Ano, kamarádka výrok Ondřeje Sokola vztáhla na sebe - a zbytečně, ale určitě to bylo tím, že ji před pár dny, "nadzvedla" dívka v O2. :-/ Jsem ráda, že jsme se shodli. Díky! V

0 0
možnosti

Škoda, že Vaše kamarádka nenapsala, jestli se jí ten pořad líbil nebo ne.

0 0
možnosti
Foto

Co mi bylo kdysi sympatické, byla tzv. Univerzita třetího věku. Kdo chtěl, kdo měl zájem a komu to zdraví dovolilo, ten studoval, co si vybral.

S technikou je to úplně stejné, o internetových sítích nemluvě.

Takže to chce se zbytečně nevzrušovat výstupy zejména z bulvárních médií. ;-)R^ Monžá to byl pokus o novodobý humor.;-D

0 0
možnosti

Nejde jen o facebook.

Před X léty jsme opravovali nějakou maličkost v motoru auta. Můj děda stál s rukama za zády a sledoval, co děláme, ale nevěděl, o co jde. Nedávno jsem si připadala jak ten můj děda. Zírala jsem, co vnučky s počítači a jejich moderními "odnožemi" umí, že jsem málem také stála s rukama za zády. Základní věci znám, na víc ve svých třiasedmdesáti nemám. Vyřiďte své známé, ať takové řeči bere s humorem, nebo bude považovaná za vztahovačnou. Svět jde rychle kupředu a není na světě člověk ten, co by rozuměl věcem všem.:-)

0 0
možnosti
Foto

Lidi si mezi sebou sdělují hlouposti o tom, co bezvýznamneho se jim zrovna děje. Koukněte se, tohle je fotka mého oběda s duchaplným komentářem. Tady je fotka mého pitomeho obličeje a tady fotka dalšího. Temto snímkům se říka selficko a je to dokonala ukazka lidského egocentrizmu, protože každého zajímá hlavně jeho vlastni já....

0 0
možnosti
Foto

Byla to jen nadsázka, nic více :)

1 0
možnosti

To by se musel urazit i pan Rychlý... :))

0 0
možnosti
Foto

Hodnocení lidí někdo vnímá příliš jednostranně. KOMU pomůže, že někdo dovede rychle mačkat knoflíky na mobilu? Možná je záslužnější když někdo (dejme tomu starší), dovede poradit někomu (mladšímu) v nějaké činnosti, nebo v životní situaci o čem ten dotyčný nemá ani páru... Ovládaní mobilů, Skypu, úpravu digitálních fotografií, tvorbu letáků, videí na počítači ovládám již dobrých 20 let - a nevidím na tom NIC zvláštního. Dá se to naučit. Ale vytvořte něco originálního sami, z vlastní hlavy, toho si cením... (Jsem také starší ročník).R^:-)

1 0
možnosti

Mně sice bylo jenom 48, jako bejvalej ajťák mám o hodně věcech přehled, takže vím i o asociálních sítích, ale odmítám s nima mít cokoli společnýho a dost mě štve, že přístup k mnoha věcem (třeba i k soutěžím o ceny) je podmíněnej vlastnictvím účtu na "atlasu hub"...

Můj strejda, 70+, nedá bez počítače ani ránu, zuřivě mailuje, skypuje atd., oproti tomu můj táta, 70+, nejeví o počítačový technologie zájem, dokonce i mobil nechává ležet doma, když jde ven (asi dle názoru "nejsem doma, nemůžu přijímat hovory", jako kdyby byl na pevný lince). Takže je to jak u koho...

2 0
možnosti

Kdo je Ondřej Sokol? Znám Tomáše. Na Facebuku jsem, je to blbinec, ale taky rychlý způsob komunikace a některé zájmové skupiny jsou přínosné, když se člověk napojí na zpravodajské severy, může sledovat rychle, co se děje v zahr. Je mi 60+.

4 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,88
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.