Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

R^!Proto jsem zmenila VZP za 205.Pred peti lety mi bylo sdeleno VZP ,ze me leceni nenabyva smysl.To mi bylo 61 let.Jsem po mozkovce,na pul tela ochrnuta.CHci stale abych byla sobestacna.Presla jsem k podnikatelske a do tri tydnu jsem byla v rehabilitaku.Slo to a jde to stale.

0 0
možnosti
Foto

Žel, byrokracie, předpisy na úkor rozumu, pochopení ;-(

0 0
možnosti
Foto

;-€ Bětunko, mě tyhle věci dokážou vždycky tak naštvat... ;-€

0 0
možnosti
JM

Vtip:

-Víte, kolik u nás pracuje úředníků?

-???

-Asi tak 10%.

0 0
možnosti
Foto

:-( Josefe, na malém městě je to lepší - např. u nás v Kolíně. V podstatě se všichni známe. Ale organizace, jako je VZP ČR, je anonymní moloch.Rv

0 0
možnosti
JT

Jak napsat slušně to, co si o té úřednici myslím ? Tak aby to ani paní Janků neurazilo a při tom to bylo jednoznačné.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně to musíte napsat nenapadnutelně, aby vám podle právě schvalované novely nevyměřili pokutu 10 tisíc za urážku úředníka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.