Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Ona a semetrika, ze se ji dospely clovek bal rici celou dobu, ze si ji nechce brat? Proprava musela trvat nejmene jeden mesic. Co ze se nevyslovil? Pripada mi jako zbabelec.

0 0
možnosti
Foto

Moji milí, máte pravdu. R^Když je kolem zle, je útěk do dobra žádoucí. U mě to je přirozené, ne cílené. V době, kdy mi nebylo "do zpěvu", jsem psala humorné, erotické povídky. Po letech, když vyšly v knihách, a čtenáři mi říkali, že četli tyto povídky nahlas na pláži a Češi se kolem nich shlukovali na lehátkách, a vybuchovali smíchy, jsem si uvědomila dobu, kdy jsem je psala. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dovolte mně , Irenko , jedno připodotknutí. Blaze blogerovi a tedy i jeho čtenářům za takový blog v době podřezávání knězů v kostele a mnoha dalších hrůz. Mne v tisku zaujala zpráva v podobném duchu : Norsko chce darovat sousednímu Finsku vrchol hraniční hory - aby si soused vylepšil výškový rekord státu.

To jsou prosím zprávy dle mého gusta. Ještě by mohla přijít obligátní story o boji české učitelky se žralokem na Jadranu.:-).

Tak mě napadá : pro Vás jako oddávající není problém ženichova NE asi tak marginální jako pro mně - mnoho let již "oddaného " a neoddávajícího.;-D.

P,S, Pozdrav pro pana Fuchse.R^

2 0
možnosti
Foto

souhlasím s panem Seklem, že vyhledávat blogy, v nichž není zmínka o islámu, je už docela namáhavé. Ale o to je to větší radost, když člověk nalezne podobný tomu, jako jste, paní Ireno, napsala.R^

1 0
možnosti
JH

J78a12n 84H74l69e46d30í18k

29. 7. 2016 16:35

pro rodinu nevěsty - totální šok a většinou velké výdaje, které by měl uhradit vtipný ženich, -- rodina nevěsty by měla slavit za ušetřené výdaje za brzký rozvod

1 0
možnosti
LJ

Já jsem slyšel příběh, jak na východním Slovensku měli Romové svatbu v kostele a když ženich slyše, že má slíbit "Lásku, věrnost a oddanost, nikdy tě neopustím a zůstanu s tebou...atd., tak jednoduše řekl: "To nemožem slubit" a bylo po obřadu. Svatební veselí se pak prý konalo včetně závěrečné rvačky, která však nebyla kvůli ženichovu odmítnutému slibu, ale následkem požitého alkoholu. Zajímavé je, že po několika dnech či týdnech přišli znovu do kostela jen se dvěma svědky a ženich řekl. že to slíbí.

2 0
možnosti
Foto

Já měl sto chutí utéct taky od obřadu, ale tu odvahu jsem tehdá naštěstí neměl. Nakonec jsme spolu zůstali 23 let, vychovali 4 děti a byly to skvělý léta.

1 0
možnosti
MS

Sice je to drsné, rozhodnout se až při obřadu, ale pořád je to lepší, než se za půl roku rozvádět, nebo ještě hůř, rozvést se až po narození potomka(ů). Finanční škodu by měl ovšem "skoroženich" rodině nevěsty bez reptání uhradit. Časem možná zjistí, že to byla nejlepší investice jeho života. :-)

2 0
možnosti
TH

Taky tvrdim, ze to ta pani vlastne vyhrala.

0 0
možnosti
KB

Můj bývalý šéf kdysi zrušil svatbu den předtím. To bylo na konci 70. let . Kdysi nám to vyprávěl, jaká to byla "itálie", když to šel říct večer před svatbou k ní domů. Takové ty řeči, že se na to ještě necítí (bylo to čerstvě po VŠ), že se málo znají a tak. Otec nevěsty za ním na schodech hodil hodiny které jim dal k Vánocům, všechny věci se kterými měl něco společného létaly z okna, atd. Na konec se asi po 4 letech přeci jen vzali a mám pocit, že jsou spolu dosud. Vždy s oblibou říkal, že je oba již nemůže nic rozházet.

2 0
možnosti
VE

Sestra mé babičky se jela vdávat vlakem a tam potkala člověka, zamilovala se, a na místo přijela jen oznámit, že svatba nebude. Jinak, k výroku: "Nebojte se, stává se to opravdu výjimečně. Ta chudinka z Klatov si to vybrala za nás všechny na několik let dopředu." - redaktorka, nemá pravdu, pravděpodobnost nemá paměť (viz např. nedávný článek na Technetu)

0 0
možnosti
Foto

Bratr mé maminky zrušil svatbu dva dny před termínem. Po létech nabyl přesvědčení, že skoro nevěsta byla ze všech nejlepší a udělal zásadní omyl. Můj tatínek pak několik let nosil oblek, který si dal šít na tu svatbu a oblek jsme zásadně nazývali jménem rodiny nevěsty. Takže co jsi mám obléct ? W........oblek;-D

0 0
možnosti
SB

Já jsem též psal blahopřání k svatbě jednomu svému známému, který to zrušil dva dny před termínem dopisem (bylo krátce před pádem totáče, kdy mobily ani maily ještě neexistovaly). Prostě jsem dostal svatební oznámení, tak jsem poslal gratulaci a netušil jsem, že k svatbě nedošlo, a když jsem asi tak o půl roku později jednou na služební cestě náhodou mluvil s dvěma dámami, z podniku, ve kterém pracoval, tak jsem řekl: "Vy pracujete tam a tam? Tak to asi znáte mého kamaráda Mirka" + doplnil jsem příjmení, které zde psát nebudu. A jedna z těch dam mi řekla: "Ano, známe ho a říkáme mu ́sňatkový podvodník ́." A řekly mi celou tu historku, která mě překvapila. Prý se mu vyskytla možnost vzít si občanku tehdejšího Západního Německa, a tak tu svatbu zrušil. Nevěsta ten dopis dostala a v první chvíli si myslela, že je to od Mirka žert.

Od té doby jsem Mirka neviděl a po třiceti letech bychom se asi už ani nepoznali.

Možná mluvíme o stejné osobě, jelikož takových příběhů zase tak moc není, takže když už oba víme o jednom případu, nebyla by tak velká náhoda, kdyby to bylo o stejném Mirkovi a stejné slečně P.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS