Diskuse

Pěšáci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trpké zamyšlení. A na kolik pěšáků vůbec nedojde.......R^

0 0
možnosti
Foto

Je to legrační, ale dav, který chce vidět trpět velká zvířata, byl naposledy uspokojen asi při řešení aféry Liberta, za niž Svoboda se Snopkovou dostali 5 a 5,5 roku. Od té doby orgány činné v trestním řízení házejí davu jen drobky, které jsou uměle ozdobeny, aby to vypadalo na celé koláče. Každý z nás zná padesátku veřejně působících zločinců, proti nimž ovšem nebylo ani zahájeno trestní řízení a místo toho se musí dívat na trapný párek Nečasových, Ratha nebo teď chudáka Dalíka. Křesťansky se tomu říká obětní beránek, Rusové jsou v označení tvrdší.

0 0
možnosti
Foto

Trpících velkých zvířat mohlo být víc, kdyby Vašík Klausů svou amnestií nestopnul rozpracované případy. Vašíka jsem uznával obě prezidentská období, ale vysvětlením amnestie mne ani malinko nepřesvědčil.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané. Ani bych pod jiného autora nereagoval - a že jich tady o Dalíkovi psalo hodně - ale když už jsme si jednou potykali....

Pekárkovo jméno se mi vybavilo jen mlhavě, musel jsem gůglovat kvůli připomenutí a vlastně jsem nenašel žádný zdroj, který by jasně rozsoudil, jestli byl Pekárek jednoznačný korupční padouch, nebo spíš oběť různých propletených vztahů.

S Dalíkem to mám jednodušší. Já bych se klidně přihlásil do jeho fan klubu. Jezdil jsem jako kurýr a v Dalíkově New Dealu v Nekázance jsem byl každou chvilku, občas jsem tam potkal i šéfa. Působil děsně klukovsky, rošťácky, bylo v tom i nějaké furiantství - já na to mám, ale bylo to sympatické a pohodové. Myslím, že se svojí firmou měl na to, aby si žil na vysoké noze, i kdyby nezatoužil po větších prachách z politických kšeftů. Holt se šel s pánama klouzat na led a teď je tam, kde je.

0 0
možnosti
SH

R^Přiznávám, že podrobné jsem osud ani jednoho z jmenovaných nestudovala, přesto vím, co jste chtěla říci. I mně z obou rozsudků zůstává na jazyku pachuť.

2 0
možnosti
Foto

:-) Uf. Děkuju, Sylvo. V Dva - tři dny jsem zvažovala, jestli mám tenhle blog napsat - abych nebyla špatně pochopená. Teď jsem si, díky vám, oddychla. Děkuju! R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.