Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dneska je to "hustý", Irenko. Žádná oblíbená ( a už obligátní) zmínka o p.Fuchsovi. Já zas mohu posloužit story opačnou. Důchodce pracující , neboť ho to a/ baví a b/ nechce se mu tvrdnout doma - přijde z práce a jeho nepracující partner má spoustu plánů na kino , večeři v restauraci či autovýlet......

Mno , a pracující důchodce by raději odpočal , třeba u té kleté TV....

Život je přesto krásný ve své rozmanitosti;-D.

P.S. Pozdrav pro pana Fuchse.

1 0
možnosti
Foto

:-) S tím souhlasím, Otakare.R^ Život je krásný ve své rozmanitosti.8-o A pana Fuchse budu pozdravovat, děkuju.R^ O našem vztahu si můžete poslechnout na ČRo Pardubice, v neděli 12.2.2017. Od 15.30. tam mám pravidelný nedělní pořad (už čtvrtý rok), "Když vypráví nápověda". Tohle vypravování se jmenuje: "Vozíčkáři, zase jsem to za vás schytala!" A od koho asi myslíte, že jsem to zase schytala, Otakare?;-)

0 0
možnosti

Není to jednoduché,

staří je pomalé odcházení a nikdo nežije věčně.

Někdy nepochopíte, že ten druhý je nemocný a už mu dělá potíže se hýbat. Nechce tomu druhému dělat starosti a tu nemoc si nechává pro sebe.

Chcete se rozvádět ve vysokém věku. To je hloupost a nesmysl. Jste ve věku, kdy si můžete dělat co chcete. Užívejte si to, ale chovejte se k tomu druhému s úctou. Brzy vás potká podobný osud, zcela jistě.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jiří, za prvé, já se rozvádět nechci. 8-o Pokud bych se chtěla rozvést, tak o tom nebudu psát blog. Tento blog jsem napsala za své známé, kamarády i kamarádky, kteří řeší to, o čem píšu. A za druhé, v roce 1954, jako čtyřletá, jsem dostala dětskou obrnu. Čím jsou obrnáři starší, tím je jejich zdravotní stav horší. Ale nemluvím o tom. Zvykla jsem si na omezení, na únavu i na bolest,. A navíc, pan Fuchs říká, že jsem zdravá a nic mi není. :-) Takže tak. V

0 0
možnosti
MB

Nemožný stav, kdy - Ráno na nočním stolku leží neznámé papíry ! - Pak představování se - "Já sem důchod - Aha, tak já asi důchodce. Dobře a co budeme vlastně dělat" ... !? Proto jsme vybudovali rekreační chalupu ! Už je to tady ! Žena najíždí na víkend, (ještě pracuje), já s kočkou a psem. Nesmírně zajimavá fáze , ve které spatřuji jenom výhody ! Oživení vztahu - ponorková nemoc neexistuje ... Stále mi volají důchodcové - akce pivo - odpovídám - jsem v lese - 30 km od města... Dočítám literaturu - sbírám klacky v lese ! Paráda, opravdu jsem netušil - doporučuji Kdybych setrval v paneláku - nastal by Vámi popsaný stav, chápu ... :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Miroslave, nic jiného si nezasluhujete, než R^

0 0
možnosti
IC

Co třeba partnera zaměstnat :-)) ? Třeba hledat kešky. Víte co krásných míst objevíte a pocitu štěstí z nálezu zažijete ?

1 0
možnosti
JS

sice trochu mimo, ale o hledání kešek mi na vánočním večírku vyprávěl 67 letý kolega (stále pracující) a já o generaci mladší jen koukala s otevřenou pusou, co všechno tento vlastně už důchodce vydrží :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,60
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.