Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)VR^ Mám velkou radost z vašich vzpomínek! Děkuju! V

0 0
možnosti

Jojo, mám vzpomínky na 10 nocí v Trabantu, ale ty Alpy za to stály!

0 0
možnosti

Po r. 1989 jsem s ženou nezbytně vyrazil - poprvé taky. Orezlý autobus na Vídeň. Opravdu, tráva mi připadala zelenější a vesničky nepochopitelně jiné. Vstupem do běžného obchoďálu - mnou prostupovalo naprosté zmatení a lítost ! Nesmírně nás zaujaly docela levné - lahve roztodivných tvarů ! Nešlo tak ani o obsah - šlo o tu lahev ! Tak jsme si koupili stolovou vodu a tu PET lahev doma chovali jako vzácnost! Dnes to někomu vyprávět ... :-)

1 0
možnosti

P77e10t66r 29B19u86r10i44a60n

18. 9. 2017 23:28

Kouzelné, karma. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ty kohoutky v hotelových koupelnách bývají někdy hlavolam:-)

také jsem se párkrát málem rozbrečela;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-Djá v roce 1990 poprvé viděla kiwi v Rakousku a nevěděla jsem jak se má jíst, tak jsem jedno snědla se slupkou a druhé oloupané;-D

2 0
možnosti
Foto

:-) Tomu rozumím, Bětuško! V Pan Fuchs v roce 1995 snědl v Maroku, v hotelu Sheraton, krevety se vším všudy, a to i když se málem zadusil. Pak zjistil, že vedle u stolu jedí jen to vevnitř, tak jsem mu došla pro další krevety, aby si číšník nemyslel, že je úplný pako! :-) Podotýkám, že kdybych si je dala na talíř také, dopadla bych stejně! ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.