Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já na podobné donucovací kampaně také nedám - natož s nějakou "chutí". ... Jsem pro promyšlený dlouhodobější výběr podle vlastní úvahy.... Svého kandidáta už dávno mám, i když s určitými výhradami. Neuznávám "přesvědčování" (někým) na poslední chvíli, i v lásce a manželství bych dávala přednost osobnímu porozuměn (což se stalo) - před nějakým dohazovačem, např. Kecalem z Prodanky... Díky za článek k zamyšlení. :-)R^

0 0
možnosti
JF

Paní Fuchsová, mluvíte mi z duše. Je to jako v obchoďáku, když tam přijdu na posledních chvíli a nemám pak klid a čas na výběr, zvolím nakonec nějaký šunt. Proto mám vybráno již dávno, v klidu a s rozmyslem. Takže už jen počkáme pár dní a bude jasno. Osobně si myslím, že většina národa už má také vybráno, nedá se totiž říci, že by nabídka byla nějak "omračující", spíše něco jak venkovský koloniál, co k tomu říci více.

0 0
možnosti
Foto

R^nebo možná kampaň s podivnou pachutí:-)

1 1
možnosti
Foto

R^ Jsou různé ,,vrcholy, ba i různá vyvrcholení. Od medií počínaje. Ovšem realita bývá, jak to tak bývá, a to velice, velice často, poněkud jiná;-)

1 0
možnosti
Foto

No, někteří už mají vybráno dávno, jiní stále hledají a vyberou na poslední chvíli. A ve druhém kole budou muset hledat i ti, co měli vybráno dávno a jejich kandidát neprošel - pokud se na to nevykašlou.

0 0
možnosti
Foto

Dobré odpoledne, máme to stejně .... Za to, že nepadají hrubé urážky jsem rád, a koho volit mám jasno dávno :-).

5 0
možnosti
Foto

A co takhle lahodná chuť? Tu byste nebrala? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.