Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Paní Fuchsová,

zřejmě jsem značně nechápavý, ale mohla byste mi vysvětlit co vás na té odpovědi vyděsilo?

1 0
možnosti
MB

Jsem na tom stejně, s otázkou jste mne předběhl, takže se pouze přidám k Vám.

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dpan prezident na kole-pohled pro bohy

1 0
možnosti
DP

Tam musí mít nějakou letní alternativu k běžkám.

0 0
možnosti
VV

skoda, ze jsem to nevidel. Uz jsem videl Milouse Zemana stojiciho na lyzich a podepreneho hulkama a leziciho v nafukovacim clunu. Ale jedouciho na kole jeste ne.

Skoda, ze jste sem ten obrazek nedala.

1 0
možnosti
Foto

Vladimire, já bych ho sem dala, ale neumím to.:-( Když mi napíšete na: fuchsova.irena@centrum.cz, pošlu vám ho.

0 0
možnosti
Foto

Mylné informace...?Co takhle napsat lživé informace....od sedmkrát soudem uznaného lháře to přece není žádné překvapení.Mylit se a lhát je přece dost velký rozdíl.Nebo,že by Zeman byl už takový popletený brepta...?

1 0
možnosti
PK

Žádný omyl. Jen další ze stovek lží, které pronesl. Proč jen už mě to nepřekvapuje. Jen mě překvapuje, že se najde ještě někdo, kdo dokáže jeho lži zcela vážně označit za omyl. :-/

0 0
možnosti
PV

Heké ale trapné - Irenko- vám jaksi nedochází, že ten váš Zeman nás zařadil mezi naprostou raritu ve světě , když díky jemu jsme snad jedinou zemí na světě, kde máme trestně stíhaného premiéra ???

Pan Zeman si vzal ústavu a hluboce s ní vytřel zadel - jde totiž o to , že zákonodárci při psaní ústavy nepočítali s tím že budou prolomeny všechny zásady slušnosti a zákonů !!!!!!!!

3 0
možnosti
PK

Kdepak, podle paní Ireny jde pouze o omyly. A Zemanovci jeho omyly přeci berou s humorem. Jen jim nedochází, že nikomu jinému, a ani celému světu, to humerné nepřipadá ani ve snu.

0 0
možnosti
Foto

Co se mi podařilo zpovzdálí vypozorovat, tak pokud je to humor skutečně na úrovni, s nějakou pointou, umí se zasmát i MZ. Myslím, že se mu dá vytýkat cokoliv, je to samorost a neobyčejná individualita, která dráždí pouhou svou existencí, ale smysl pro humor se mu upřít nedá.

4 0
možnosti
JK

Tak že se Zemanovci humoru nebrání je známá věc. Smutnější ale je, že je to většinou humor jízlivý, sarkastický, plný jedu a nenávisti.

Však se není co divit, za posledním rok jsem neviděl jejich guru Zemana

se vlídně a přátelsky pousmát. Vždy to byl jen takový potutelný úšklebek,

se silně zlověstným podtónem. V poslední době se už jeho pořadům vyhýbám.

Nemám na to už žaludek.

8 3
možnosti
PK

Nechal bych jed a nenávist na Antizemanaliance....R^R^R^

5 2
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.