Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Me too. Hmm.

Pokud vím, tak tuto akci spustila jistá herečka. Herečka, která chtěla zvítězit v konkurzu. Proto poskytla hodnotiteli protislužbu. Tedy korumpovala. Korupce je odpudivý čin! Navíc protislužbu poskytla svým tělem (nechci-li být konkrétnější). I to je velmi odpudivý čin! Ta dáma je "dívka".

Jako "dívka" se zachovala i po letech - ač režisér splnil podmínky obchodu (korupce), ona na něj korupční chování práskla. A dokonce chce být politována.

Ona herečka je schopná - vyvolala zdání, že jinak jednak nemohla, takže je vlastně obětí. Není, paní Fuchsová, není. Nemusela mu dát. Tak, jako to neudělala řada jiných hereček. Pravda, nebyly Star, neměly královské příjmy, dělaly ve filmu křoví. Jí přišlo dobré pro tu slávu i peníze roztáhnout.

A jsem, paní Fuchsová přesvědčen, že tak to bylo a je i s těmi zaměstnankyněmi (za socializmu i kapitalizmu). Píšete správně: držely, protože za to měly bonusy. Nechápu lidi, kteří uzavřou obchod (finanční i nefinanční) a dodatečně si stěžují, že pro ně byl nevýhodný. Nebyl, paní Fuchsová, nebyl. To jen později tak může vypadat.

Na závěr bych chtěl říct, že jsem nežil ve "svatém" prostředí. Ale vždy každá žena uměla dát najevo, co jí není milé. A co pamatuji, každý (v kanceláři, jako na dílně) to respektoval. Prostě někdo hravý je, někdo nikoliv.

1 0
možnosti

Váš příběh ovšem není typické MeToo. Typická účastnice MeToo je totiž obtěžována zásadně hollywoodskými hvězdami a jinými slavnými lidmi.

3 0
možnosti

Ale je to stejné. Jak správně paní Fuchsová píše, měly za to bonusy. To je společné. Jen ta výše byla jiná (ostatně protislužba také).

0 0
možnosti

...už jste s tím trapný...

1 0
možnosti

Mohou se k me too přihlásit i muži?

1 0
možnosti
Foto

Můžou, ale jim nikdo věřit nebude.

3 1
možnosti

Já nevím, já v tom stále vidím úplatkářství. Na jednu stranu jeho vyžadování (to sápání se), na druhou stranu spousta žen v tom prostě vidí zkratku k výhodám a prostě to je forma korupce.

Obě strany v tomto mají svůj kus viny. Kde je poptávka, je i nabídka.

4 1
možnosti

Nesmysl. jde o obtezovani a sexualni agresi. Jako ted v tom blogu. Asi neumite cist.

1 1
možnosti
Foto

:-) Někdo by to měl zapsat. Sepsat. Teď, s odstupem času. Je to obraz doby. Zakázaly se bordely a vzniklo něco daleko horšího. Rv Já měla štěstí, od osmnácti let mě chránilo divadlo. A vidíte, jednou jsem vylezla z divadla, abych poprosila o pomoc a už mě rval předseda MV KSČ do křesla... 8-o

1 1
možnosti
Foto

A ve filmech pro pamětníky z první republiky vidíte co?

1 0
možnosti

Měla jsem náročné zaměstnání, neměla jsem co ztratit. Večer přišel soudruh vedoucí nečekaně na pracoviště. Klasické obtěžování jsem utnula slovy - buď okamžitě odejdete vy, nebo odejdu ihned já . Odešel, já jsem to nerozmazávala a byl klid. On mohl ztratit hodně - funkci.

2 0
možnosti

Zažil jsem to i z druhé strany - jako vedoucí ekonom velkého textilního podniku v 70. a 80. letech jsem to zažil i z druhé strany - nespočet vícedenních porad, školení. Pár mužů, hodně žen. Tam nešlo převážně ženám o nějaký ekonomický prospěch, ale prostě se odvázat. Divila byste se, že nejaktivnější byly největší "pipky". A stěžovaly si ty na které se tzv. nedostalo. Ale nešlo převážně o sex, ale vynutit si zájem, prosadit se ve smečce:-)

3 0
možnosti

A ze se toho tenkrat suskalo. A vetsinou

0 0
možnosti

to bylo o stranickejch funkcionarich v podniku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,65
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.