Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vidíte, drzá důchodkyně... ;-D Mládí vpřed!;-)

0 0
možnosti
Foto

P.S.: Myslím to samozřejmě ironicky. ;-)

0 0
možnosti

..tak to se ještě mladík zachoval férově,,už jsem zažil horší situace...

1 0
možnosti
Foto

I14v11a34n 53M49a32r87e11k

24. 2. 2018 18:05

Hezké, karma. R^

1 0
možnosti
Foto

R^srandy si v tramvajích člověk užije dost-ale někdy i hororů-třeba takový přiopilý bezdomovec dokáže pěkné čoromoro;-)

0 0
možnosti

Moje skutečná příhoda z tramvaje -

U okna sedí lepá děva. Okem polostarce prohlížím - cudná fantazie pracuje - Co by , kde by - jak by .Ona to nějak vypocítila ! Obrátila na mne své oči - Mne ojiskřilo ! Děva pravila - Sedněte si, prosím ! Zaťal jsem se ještě pevněji do stropního madla - (co bych si sedal) .. Zjistil jsem, že nastal konec fantazie - On mne oslovil, reálný život ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

:-) Miroslave, to znám! :-) To jsem takhle jednou ráno vstala a měla jsem pocit, že vypadám na své roky úžasně! Vydrželo mi to cestou vlakem z Kolína do Prahy, ale v metru mě to dohnalo! :-) Mladý muž vstal a pustil mě sednout... ;-( A mimochodem, Miroslave, i toto je skutečná příhoda! Když něco píšu, nevymýšlím si! Popíšu, co se stalo a mám to. R^

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS