Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dovětek: Navštěvuji menší obvodní knihovnu, odnož té naší velké městské, (Bartošovy), v blízkosti mého bydliště. Hezký den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já také. paní Libuše - ale známý je hlavně pojem ˇšedá ekonomika." Četla jsem knihu povídek paní spisovatelky Fuchsové, mají ji u nás v městské knihovně. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

;-( Jestli mají u vás v knihovně jenom jednu knihu z mých třiatřiceti... ;-( Tak to se mi bude, Mirko, dneska špatně napovídat! ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^šedá zóna jako termín pro předdůchodový věk slyším poprvé-znám šedou eminenci, šedou myšku i padesát odstínů šedi-také způsob útěku;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Také jsem se s tím setkala poprvé. Škoda, že jsem si ten článek neschovala. Ale tím, že to bylo první setkání, vyprovokovalo mě to k tomuhle blogu.;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc jsem Vás, paní Fuchsová, nepochopila. Útěkáři jsme všichni, anebo většina z nás. Každý z nás čas od času potřebuje nějakou relaxaci, změnit prostředí, být sám, věnovat se nějakému oblíbenému koníčku, meditovat. Někdo z nás fyzicky, někdo psychicky, někdo virtuálně. Podstatné je, jestli se zase rád vrací, anebo

útěkářem(kou) - uprchlicí zůstává. Já se například ráda vracím a myslím, že i můj manžel. Moje uprchlictví se realizuje např. v nějaké tvořivé činnosti, malování - nebo i v psaní, manžel ve své práci technika a v práci na zahrádce.. Pokud si lidé spolu rozumí a jsou spolu rádi, na návrat se těší. Pokud ne a je jim líp samotným, někde se stala chyba, a možná i v počátku jejich vztahu. :-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS