Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H75a85n74a 27V54l73k84o28v37á

27. 3. 2018 15:43

Víte, trošku v tom článku cítím osten uštěpačnosti. Vy si uchováváte "mladého ducha" a vaše vrstevnice - ty slabošky- už ne.

Mí rodiče mají 68 a 69 let a popravdě už to není co zamlada. obzvláště můj otec (špatný kádrový profil) měl zaměstnání, na vedlejšku učil v autoškole a do toho studoval při zaměstnání. Krom toho mne chodil vyzvedávat z treninků a o víkendech řídil autobus s naším lyžákem....

Do důchodu oba odešli před 4 lety a dnes se omezují na nákupy v Kauflandu, občas zajedou obstarat koně mého bratra a na lyže si vyjedou tak jednou do roka.

Mně je 47 a přiznávám upřímně, že ta energie taky není to co ve dvaceti....Obzvláště v práci.

Takže nesoudím....

0 0
možnosti

I člověk může trpět "únavou materiálu". Nenechávejte kamarádky zmizet úplně.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak,.. Povídá mi kamarádka: "Postěžovala jsem si doktorovi, že mě bolí to - a ono, co dřív nikdy nebolelo," a on na to - "no jo, milá paní, stárnete, s tím už musíte počítat."Rv" No jo, pane doktore, já ale stárnu poprve, zvykat si na to teprve začínám...":-/

1 0
možnosti

Nesdělím nic nového - pouze potvrzuji ! Vstoupil jsem do života, jako nesmrtelný, všichni jsou blbí a dělají to špatně. Je třeba, jim to konečně správně převést ! Úsměvy nad otcem a jeho bratrem, kdy po veselém večírku mají na stole neuvěřitelnou sbírku,jakýchsi barevných korálků - pilulky ! Pokud je ti bratře poněkud špatně - vezmi tuto fialovou, uleví se ti. Ale pozor, má účinky a těm zabráníš touto modrou ! Pak se zase rodič vydal z chalupy na kole navštívit kamaráda. Přijel rozhořčen ! Co je , pohádali jste se ? Nikoliv, nebyl doma !? On umřel, vzpurný jako vždy, nic mi nehlásil ! ... Tak dopíšu, jdu hledat kapky do očí a brýle ... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Kam se na vás hrabu, Miroslave! Díky! :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS