Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To muselo dát hodně práce, vysoustružit z tak nevinné věty nelidskou zrůdu. Ale na druhé straně, kde je averze, tam jde všechno tak nějak lehčeji... :-)

4 0
možnosti

Vůbec nechápu, co jste tím článkem chtěla říct. Že měl raději umřít? A že těm dětem by to nějak pomohlo?

3 0
možnosti

to je ale blbost. proč by se kdokoli neměl radovat ze života? kdybychom měli nahlížet svět tímto pohledem, hodíme si mašli všichni

4 0
možnosti
Foto

H22a92n78a 80V84l51k28o79v61á

28. 4. 2018 19:15

Inu, četla jsem váš blog již po poledni a celkem jste mi (nikdy) nestála za reakci, protože ta sebestřednost a chlubení které tak vyčítáte M. Vieweghovi hodně čiší z vás....

Když ovšem vidím jak vám tu závist skrytou za hru na city někteří žerou, musím napsat - Viewegh se o sobě vyjadřuje v rozhovorech o které je požádán (i když jeho lesk je skutečně velmi osláblý), zato Irena Fuchsová má k tomuto pouze vlastní blog....;-)

5 1
možnosti
Foto

Já neříkám, že nemáte pravdu. Ale nějak mi to přijde vytržené z kontextu,souvislosti nevíme... což bych od Vás- prostředí písmen a redakcí arciznalé - nějak nečekala. Takže se mi pod kůži dostávají dvě věci - zaprvé, ač je to jistě chlap víc než sebestředný - je tak vždycky nějak víc - díky tomu, čím je - na ráně si do něj kopnout. A zadruhé - sám říká "chlubivou" -cituji Vás- jeho, a tak je s tím nějak smířený, že chlubna je. A odpálit ho "citovým" tématem nemocné dětii... nevím. Nevím.. Já ho opravdu nijak nezbožňuju, ale tohle mi přijde: Béďo hoď tam housle a jedno voko nezůstane suchý. Pardon. A není to o tom, že bych ty nemocné děti nevnímala. Zkrátka dá se to brát všelijak...jeho fejeton jsem nečetla. Těžké..možná bych soudila jinak.

8 0
možnosti

Tady ovšem nejde o celý fejeton, ale o těch pár vět, které tady autorka rozpitvala.

1 0
možnosti

Nevím, co VŠECHNO v tomto konkretním článku autor napsal, ale ta jedna věta mě neuráží, nevidím nic tak hrozného.

13 0
možnosti

Nechápu, co vás tom výroku tak irituje. Čeho tak strašného se Viewegh dopustil, když se zmiňuje o faktu, že před šesti lety jen shodou náhod utekl hrobníkovi z lopaty, protože prasklou aortu přežije jeden z deseti ? To je skutečně důvod dělat z něj takové monstrum a naprosto nesmyslně tady argumentovat nemocnými dětmi? Nechutný je váš blog. RvRv

13 7
možnosti

Nechutný jste vy, který nic nepochopil.

2 12
možnosti

Naprostý souhlas, tohoto autora jsem nikdy nemusela a ty paskvily co natočil bych klidně zamkla do trezoru;-O8-o

4 6
možnosti
Foto

On nic nikdy nenatočil. Jeho knihy byly předlohou k filmům. A já Báječná léta pod psa a Účastníky zájezdu za paskvily nepovažuji.

8 0
možnosti

Výstižné. Až mě zamrazilo. R^

7 1
možnosti
Foto

Irenko. Po ránu pěkně silné kafe. Máte pravdu jak hrom, který pěkně hlasitě zní. Jsem s nemocnými každý den. Každý s mých klientů, obyčejných prostých lidí, má i při svém věku a nemoci chuť žít a je vděčný za každé kvítko co teď kvete na stromě. Nemá cenu to rozpitvávat. Někomu ani palicí po palici nepomůže. karma je zdarma:-) a já bych k tomu ještě dodala, chováš li se stále jako prase, v jelítkách budeš brzy zase:-) Přeji hodně síly lásky všem nemocným dětem i dospělým, kteří mají chuť žít.A Vám Irenko děkuji za otevření tématu.V

6 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS