Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě něco přidám. Byly jsme tři dcery a maminka řekla. "Pamatujte si, že jestli jednou někoho přivedete k nám do domu, musíte si ho vzít. Nejsem zvědava, aby se o mých dcerách po dědině říkalo, že jednou se "tahají" s jedním, a pak zase s druhým"... A také: "A když se jednou vdáte, nechoďte si domů stěžovat. Uvažujte nad tím, koho si berete. Pozdě bycha honiti". Dbaly jsme na to. :-/ No jo, byla jiná doba...

0 0
možnosti

Málem do krve jsem se v první třídě (1949) pohádala se spolužačkou, která tvrdila, že byla vlastní mamince na svatbě s vlastním tatínkem. Taková hloupost, děti přece přicházejí na svět až po svatbě !!!

2 0
možnosti

Pěkné ráno.

Karma.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

;-DPamatuji si první rozvod ve třídě, to jsem byla prvňák a byla to výjimečnost. Na posledním srazu ze základky, byla pouze 1 spolužačka v prvním manželství a to zrovna ta, která zažila rozvod v první třídě. Jinak všichni rozvedeni nebo více krát ženatí.

0 0
možnosti

Usmívám se nad obsahem Vašeho sděleného a jde o "Zprávu z feminizačního prostředí". Přiložím tu svou - za muže. Rodič , nesmírně autoritativní, ovlivněn dobou svého živno otce. Z mého jinošského pohledu prudil - aniž by chtěl, měli to v krvi. Lpění na pečlivosti - detailech, nečistý kapesník - či dokonce boty, brány za nástup anarchie. Dobré byly následné diskuse mužů - o ženách. Plejáda bonmotů - Aqua aqva - kva kva = i když jsou pod vodou, stále kvákají, ženy bytosti podivné jsou - jen pohlédni na matku svou = dobře mi tak, nicméně neženil jsem se proto, abych se rozvedl ! Synu, až si budeš cosi erotického počínat - vždy se dívej na protějšek , jako na budoucí matku svých dětí. Odžili klasicky celý život a já zpětně uznávám, že jsem měl štěstí. Mj., opět se tak projevil nezastupitelný pojem významu rodiny. Tedy v tom pokračuji - Bonmot jsem si upravil - Nejenom ženy bytosti podivné jsou, ale i obě moje milované dcery ! Generace to byla fakt dobrá, jak dnes mi velice chybí ! ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,40
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.