Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"...a pak mě napadlo, co řeknu příště..."

Někde jsem četla, že pohodová odpověď je ta, která nás napadne tak za hodinu.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

No... mě to napadlo hned, jak jsme přišly do šatny a začaly se svlékat. A měla jsem na sebe vztek, že jsem těm chlapům nic neřekla. :-( Tak jsem napsala tenhle blog a dneska jsem o něm té sestřičce řekla. Vyděsila se. "Úplně se klepu," přiznala se a tak jsem ji uklidnila. "Jmenuje se, Tak aspoň nahoře bez..." Okamžitě věděla, o co jde. :-(

1 0
možnosti
Foto

Správně, paní Ireno... Takové věci se stávají i mně, pobouří mě hrubost, nevychovanost a neomalenost, ale často nejsem schopna včas zareagovat, buď nenajdu vhodná slova, anebo nechci být za "herdekbábu," zvláště ve společnosti mladších lidí. A pak mě to mrzí. Na tyhle "týpky" by měl být člověk (ženská) připraven. Karma. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Díky, Mirko. Máte pravdu. Musíme být připravené. Nemáme sice fyzickou sílu na útok, ale máme: ;-O

0 0
možnosti

Pěkný večer a karmu k tomu.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Děkuju, Arnolde! Jezdím pravidelně do lázní od roku 1995, a letos jsem si uvědomila, jak mladí a mladší pacienti (muži) za ty roky zhrubli.:-( Mezi námi... docela se sama sobě divím, proč mě to překvapuje.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.