Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J27o23s30e47f 55P61o94t77r

23. 10. 2018 0:16

Můj zážitek z Paříže, kdy jsem brzy ráno vstal, abych je viděl, jak chvátají, dobíhají metro, popíjejí raní kávu - zastávka na autobus, 20 lidí, 18 z nich mělo zapnuté mobily, nikde ani slovo, jen zírání do mobilu.

0 0
možnosti
Foto

Tohle jsem už ale od Vás jednou četl, je to tak rok...?

0 0
možnosti
Foto

Ráda jezdím vlakem a taky čím dál víc potkávám "roboty" se sluchátky;-DAle občas mi přece jen přelétne kolem uší nějaký příběh a taky ho dám ráda do placu-na blog.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak.

Ale já také kolikrát nemám náladu,tak si vrazím pecky do uší;-D

0 0
možnosti

Lidi jsou už takoví. Když nastoupí do poloprázdného vagónu projdou uličkou až na konec, jestli náhodou nenajdou úplně prázdné kupé. Když neuspějí, teprve poté k někomu přisednou. A najdou se i magoři, kteří to zkusí ještě v dalším vagónu. :-)

3 0
možnosti
Foto

V sobotu ráno jsem usedl do rychlíku v úseku Praha-Libeň - Svitavy. Naproti přes uličku seděla paní s holčičkou asi tak pětiletou. A ještě před Kolínem jsme se pustili do rozhovoru a bavili jsme se celé ty necelé dvě hodiny mojí cesty. Takže ne vždy je nutné trávit čas ve vlaku mlčky.

Hezký pondělní den.

2 0
možnosti

To měli spolucestující radost.

1 0
možnosti
Foto

Irenko já vás miluji...je to tak k inspiraci aby se člověk prohrabaval bagrem ve vlastní hlavě 

0 0
možnosti
Foto

VýstižnéR^je to tak. Často už ani nepozdraví, nebo neodzdraví......

1 0
možnosti

Chodím po Krkonoších a tam je to to samé - lidé místo aby se kochali přírodou, tak hypnotizují mobil - úplně nejlepší jsou ti co postávají u rozcestníku a čumí do mobilu místo toho aby se třeba zeptali - největší borec stál s manžeklou a dítětem a s mobilem hrdě hlásil, jaké jsou z těch Kozích hřbetů krásné výhledy - až na to že byli na Zlatém návrší - to je asi to samé jako v Praze jezdit v ,,šalině,, !!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS