Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ta předvánoční masáž,skoro "povinné" radosti a štěstí,která je organizována na určitý den v roce je místy dost nechutná.Já budu rád až šílený Svátek konzumu,dnes už v podstatě o nic jiného nejde,bude za námi....

1 0
možnosti

V zásadě máte pravdu. Zažil jsem kdysi dávno asi dvoje Vánoce, kdy se nás na Štědrý den sešlo několik rodin z blízkého příbuzenstva a nepoznal jsem nic horšího. Cirkus a otrava. Už dlouhá léta to praktikujeme tak, že Štědrý den tráví naše děti se svými rodinami a já jen se svou ženou. Pohoda, klídek. V širším kruhu se sejdeme až v dalších dnech.:-)

1 0
možnosti
Foto

A on Vám někdo vnucuje, že nemůžete být sama? Však každý, ať si to zařídí po svém. Já si vánoce o samotě nedovedu představit a pevně doufám, že jsem své děti vychovala tak, že se toho nedočkám.

0 0
možnosti
Foto

Užijte klidné svátky tak, jak vám vyhovují. Klidně v klidu :-).

I když...byla jsem dlouho sama, resp. bez partnera s dětmi a v té době jsem si plánovala, jak si budeme organizovat ty singlácké večeře pro potěšení. (Singlácké výlety nám už šly tehdy.) Pak se to nějak změnilo a je nás tak nějak akorát k velkému stolu, takže plán bylo potřeba opustit. Je fajn, když každý má svátky právě takové, jak ho baví.

Vám R^

3 0
možnosti
Foto

Zůstat sám s ovladačem na televizi, když máte děti, rodinu, je to nejsmutnější.....

3 2
možnosti

ovladače netřeba...a někdy je i z té rodiny, člověk utahanej.....

0 0
možnosti

Nebýt milován je smůla ale nemilovat je neštěstí.A.C.

3 0
možnosti

Pokud by někdo zvonil u mne, měl by mít sakra dobrý důvod, flašku Jamesona a vypadat jako Sophia Loren, jinak riskuje závažný úraz.;-D

2 1
možnosti

Letos budu taky poprvé sám na svátky, ale vlastně ne, budu se svým nej kámošem,pejsanem a cukroví bych bral;-D

1 0
možnosti

O Vánocích ale není člověk sám, i když je fyzicky sám...Existuje někdo, Kdo o Vás ví všechno a zná každé tanutí Vaší mysli a Toho nelze zaškatulkovat a zavřít do šuplíku, aby mělo svědomí pokoj..:-)

Přeju hezké Vánoce..:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ je v tech Vanocích asi hezká ta do lidí cpaná sounaležitost, kdy se pod vlivem něhy i opravdu někomu pomůže. Ale zcela upřímně...mám právě pro ty proklamace Vánoce čím dál víc v nelibosti...Máme za sebou s dětmi naprosto blbý rok a o Vánocích pomalu nechceme slyšet. A vidím, jak to pro děti je těžké, kdy se všichni kolem nich tetelí. Rodina...pohromadě...Už aby bylo jaro. Ano. Čeká nás měsíc dojímání a hesel...

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS