Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké. :-) Připomnělo mi to mou tetu, na kterou se asi v pětačtyřiceti sneslo zjevení: "Celý život se dívám na Popelku a dojímám se, jak jí holoubci pomáhají přebírat hrách. Až letos mi to došlo! Ty potvory to žerou!" ;-D

0 0
možnosti
Foto

Inu, pokud se budete dívat "sluníčkářskou" prismou na všechny starší pohádky, tak za chvíli budete jen koukat do televize na "sněžení"... ;-D

Ještě, že ty novodobé dnešní pohádky jsou "korektní". Pro změnu se na ně nedá dívat, ale o tom řeč není, že? ;-);-D

Hezký zbytek svátečního volna a pevné zdraví v roce 2019.

0 0
možnosti
Foto

Martine, doufám, že mě to po Vánocích přejde! ;-)

0 0
možnosti

Se divim pani Ireno, ze jste tentokrat do blogu nenamontovala Cinoherni klub. Je totiz mozne, ze nekteri ctenari stale jeste nevi, ze jste jeho clenkou.

0 0
možnosti
Foto

:-) Nepochopila jsem, jak to myslíte, Jaroslave.8-o U divadla jsem padesát let, z toho v Činoherním klubu skoro pětadvacet - takže pokud píšu o divadle, je to snad pochopitelné. Divadlo je kus mého života. Můžu se zeptat, jakou profesi máte vy?

0 0
možnosti
Foto

R^vy máte ale postřehR^;-)

Prázdniny v Římě miluju a díky tomu filmu první věc kterou jsem chtěla v Římě vidět byla právě Bocca della veritá

0 0
možnosti
Foto

:-( No jo, postřeh... :-( Ale to si budu na starý kolena takhle kazit požitek z filmů;-€?! To se mám tedy na co těšit... Rv

0 0
možnosti

V pořádku, byly z nich rovnou slanecci 

1 0
možnosti
Foto

:-/ No, nevím... nevím... :-/ Snad mě to přejde... ;-€

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS