Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to legrační, ale já jsem se vždycky podivila, když mě muž občas, při nějaké své kutilské činnosti požádal - "podej mi tu hadérku". Vždycky jsem se tomu smála - a to nejen já, ale i ti, před kterými to slůvko vyslovil. Dnes už ho nepoužívá, nahradil ho výrazem hadřík, nebo hadr. (Hadérka = zdrobnělina používaní ve valašském nářečí). ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hadérka je krásné! R^ Pan Fuchs - cholerik, by hadérku nikdy nepoužil. :-( Tiše závidím, Mirko! ;-(

0 0
možnosti

No je to divný , ale taky pořád potřebuji někoho za zadkem,když se konečně uvolím cosi malého učinit. Jen mi jímá zvědavost, co to bylo za zelený hadr,který rvali mužovi ženy z rukou...R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Petře, byla to podivná blůza z lehké zelené látky, která měla odzdola nahoru poměrně těžký zip. Lehká látka ho samozřejmě neudržela, takže se blůza vepředu krabatila a já neustále vypadala jako harmonika. :-( Navíc v krátkých rukávech, které mírně přepadávaly přes ramena, byly všité proužky molitanu a stejný proužek molitanu byl všitý i do límce. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,59
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.