Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

E56v21a 10R31o10s67o97v46á

9. 7. 2020 7:55

Pred osmi lety jsem odesla do Danska, studovat vysokou skolu a po absolvovani jsem tu i nasla praci a zustala tu. Take nelituji. Mam to o to jednodussi, ze muzu kdykoliv prijet na navstevu. Za totalismu to muselo byt velmi tezke rozhodnuti, vsechno opustit bez moznosti navratu...

0 0
možnosti

My s manželem jsme o emigraci v 68 nejen uvažovali ale také ji na jaře 69 uskutečnili. Ano, bylo to jako skok do studené vody, neznámé a šokující. Nikdy jsem toho nelitovala, ani když nás potkali životní těžkosti a můj manžel zemřel. Vrátila jsem se (s druhým mužem) v roce 1994 a shodou okolností jsme skončili v Kolíně, ačkoliv každý z nás byl z opačného konce republiky. Pobyli jsme tam 15 let, ale jsme zpátky doma v USA. Je mi skoro 76 ale stařenkou bych nenazývala ani Vás ani sebe.Máte pravdu. Život mám jen jeden a prožívám ho tak jak chci já.

1 0
možnosti

...O emigraci jsem v 68 taky uvažoval, nakonec jsem odešel až po sametu a co se týče rozvodu GBS to pravil velmi dobře: ,, Nemluvte o rozvodu, pokud nechcete udělat velkou radost manželce"...;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)Petře, R^ GBS věděl dobře, proč to říká!;-D

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS