Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J89a33n 71R50i72c81h85t80e36r

28. 12. 2020 8:51

Já jsem byl se svou drahou nakupovat asi dvakrát a od té doby jsme vzájemně souzněni - nakupuju já. Jsem na to zvyklý z dob, kdy jsem žil sám a velmi mi to vyhovuje.

Jsme totiž ve značném nesouladu;-D

0 0
možnosti
IL

I95v16o 20L15y42č29k55a

24. 12. 2020 15:01

A šla jste domů nebo jste se vezla? ;-D

0 0
možnosti
MN

Pobavila jsem se, díky!R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, nákupy ve dvou je prima, ale také někdy tak trochu adrenalin. Aspoň u nás. Je ale pravda, že ve dvou se člověk nikdy nenudí... A to je také fajn... ;-)R^

0 0
možnosti
PK

No jo nákupy ve dvou, tak nějak si představuji ideální den;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JD

to je blbost ... 8-o a ženskou nejlépe odzkoušíme v autokelly :-)

1 0
možnosti
DH

D67a17v19i43d 31H69o67r11á50k

13. 12. 2020 21:17

Škoda, že Vám podobných ženckých je tak skutečně neskutečně málo.

Kdybych já, nedej bóže řekl něco podobného, co pan Fuchs řekl, jak jste napsala v předposledním odstavci, tak bych nejspíš šel pěšky domů já.

...nebo, když už by se mi podařilo jí v tak vypjaté situaci ujet od supermarketu, tak bych později po jejím návratu za ni ještě musel zaplatit úhradu za taxík.

1 0
možnosti
Foto

Davide, jste chudák! ;-( Když mi jedna moje kamarádka vypráví, jak ten její prostě MUSEL na nákup s ní, je mi hodně smutno. :-( No jo... no... měl jste s tou svojí jít nejdřív do supermarketu! ;-)

0 0
možnosti
PT

pana Fuchse, jo ? Fuchsová, to je silně hnusné

0 0
možnosti
Foto

:-) A proč "silně hnusné"? :-) Vám nevadí, když ženy říkají o svých mužích, Novák, Dvořák, Barták atd.? Já říkám, pan Fuchs. A pan Fuchs to ví. A nevadí mu to. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.