Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Osvěta nikdy nikomu neublížila

0 0
možnosti
LK

Jednoho z jeho bratrů jsem znal osobně. No, radši pomlčím...

2 0
možnosti
VV

A to se nebojite, ze vas jeden z bratru necha smazat?

1 0
možnosti

Přitom všem chválení pana Bangy, nezapomínejte na jeho nesmyslný odchod ze Slavíků, kdy neunesl vítězství skupiny ORTEL.

10 0
možnosti
Foto

Tak budete tu zřejmě pak ale muset víc než slabomyslně vysvětlit, co to je Ortel, dát si dohromady náckovské symboly i jen v termínech koncertů a cíleně se proti Bangovi postavit tím, že proti jeho následmém projevu o rodinné zkušenosti s koncentráky ostře vystupujete, fandíte tomu muži s knírkem a že přemýšlení je pro Vás nadstandard, který nepěstujete již odmala...

1 6
možnosti
PK

Prožil jsem krásné dětství na pražských Vinohradech, cílem našich výprav nebyly jen rozmanité dvorky, které by nám tehdy záviděli i Vontové, ale i toulky po Folimance, Havlíčkových sadech. S Cikány (používám úmyslně tehdejší pojmenování a necítím to vůbec nějak hanlivě) jsme neměli nejlepší vztahy, jako malý kluk jsem se jich i bál.

Myslím, že jim ve vnímání většinovou společnosti dosti ublížila pozitivní diskriminace, která se tehdy projevovala i v přidělování bytů, o něž byla strašná nouze. No pak se to nějak usadilo a nepamatuji si žádné projevy rasismu, jak je to dnes nazýváno.

Co se týče pana Bangy, knihu jsem nečetl, ale jsem odběratel časopisu Téma a tam je v aktuálním čísle s ním rozhovor, tak uvidíme. Zdraví a pohodu.R^

2 0
možnosti
AA

Banga to je ten sprostej cikán co označuje piráty za nacisty

0 1
možnosti
PK

No, nedivte se ale ideový základ je Antifa a pokud jste byl ve státech a viděl jste jejich řádění.....

1 0
možnosti
JL

Myslím, že není dobré, že autorka známkuje jiné lidi - i když je dobrá, co se jí povedlo, uznávám. Začal jsem číst rozhovor s Bangem a bylo to pořád o jednom, že je Rom a že to má proto těžký - ale co je to ROM? Ind, který přicestoval někdy ve středověku do Evropy. Od té doby uplynulo spousta času - už by to měl přeskočit a normálně žít. proč to říkám? protože jsem článek nedočetl. Ale uznávám , že je dobrý a něco dokázal, to jistě.

3 0
možnosti
Foto

Nějak jsem nepochopil vaše postižení a to, že Banga je cikán. To jsou úplně rozdílné věci. Já vyrůstal ve čtvrti kde byli cikáni a bílí tak nějak namícháni. Jako malí jsme nerozlišovali kdo je kdo. Až potom v pozdějším věku se každý přidal na nějakou stranu, tuto volbu jste asi vy zrovna neměla a v tom je ten rozdíl.

4 0
možnosti
JN

Napsala jste to moc hezky, ale přiznám se, že z toho posledního odstavce jsem poněkud rozpačitý. Tu knihu Radka Bangy jsem zatím nečetl, nicméně zaregistroval jsem několik jeho rozhovorů, kde popisuje, co v té knize je a co ho vedlo k tomu, aby ji napsal. A také jsem zaregistroval kritiku, kterou za to od některých lidí sklidil.

Já to vidím naopak tak, že Radek Banga napsáním této knihy a otevřením jakési 13. komnaty dorostl a narovnal se. Ale je to samozřejmě věc názoru...

5 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že to cítíte správně, Josefe. Váhala jsem totiž, jestli nemám na konec napsat, že se možná narovná napsáním té knihy. Ale nenapsala jsem to, protože o tom nejsem přesvědčená. :-( Ale vystihl jste to dokonale! R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,59
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.