Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

No jo, to debilní mládí. Jsem zvědavý, co napíšeš za povídku, až se sejdeme my. Po iks letech. Určitě!

0 0
možnosti
IL

I13v79a94n92a 34L90a91n75c73e

25. 7. 2021 11:53

Myslím si, že ty h.v.a budou mít na stole stále. Protože se člověk jentak rychle nepřeprogramuje. Vy jste ji poradila, co mu má napsat, ale až bude sama...?

1 0
možnosti
Foto

Nenene! Funguje to. Určitě i proto, že jsem použila h., což překvapilo i mě, natož Magdalénku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Budislav ze Seknštajnu Čeňkovi z Plechnburka: „Čeňku! Ty hlívo nečistá!“

Jinak máte pravdu, dost často se ve vztazích objevují krize jen proto, že jeden či druhý z dvojice vytahuje přesn to neslušné slovo, které jste zmínila.

0 0
možnosti
Foto

Ano, Martine. R^ Osobně to nedělám, nikdy. Je to ubohé, zraňující a nic to neřeší. Ale pan Fuchs v tom je, po čtyřicetiletém manželství, mistrem. Zvykla jsem si a nereaguju, už dávno mi to nevadí, sklouzne to po mně a je to pryč, ale on si dál "jede" svou. ;-O No... někdy je to inspirující. :-)

0 0
možnosti
Foto

Přeji si, aby kamarádka dostála svému slibu a aby už nevyráběla problémy. Pravděpodobně jich ještě pár menších trpělivému Čeňkovi vyrobí, než zcela najede na jiný program, než si začne úplně věřit a brát život s lehkostí a radostí. Dobře jste ji nastartovala.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Jarmilo. Myslím si to taky. Nastarovala jsem ji. Byla to sice léčba šokem, ale vyplatila se. A přesně jste ji popsala. Nevěří si a nebere život s lehkostí a radostí. Šlak mě mohl trefit, když po obědě zase začala a pak už to jelo... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to dobrý- ale prč ta naivní a nediplomatická Magdalénka mluví tak sprostě? To se k jejímu jménu a věku nehodí... :-(

1 0
možnosti
Foto

Přítelkyně plná smutku, dobrého srdce, laskavých skutků. Řeknu ti to jenom jednou a pak to dvakrát zopakuji. Jiné krásky vedle tebe blednou, rozpačitě přešlapují. A přece zase hledáš chyby, u sebe ty bláznivá, že prý ti něco chybí a jiným to nejspíš přebývá. (Nejistá přítelkyně)

2 0
možnosti
Foto

Davide, to je přesně Magdalénka. Už to nešlo vydržet. Když jsem držela ten stůl, který se ani nepohnul, napadlo mě to, o čem jsem napsala. A ono to už měsíc funguje! Žádná krize, žádné pochybování, smutky, nespaní atd. Konečně si svůj vztah užívá. R^ Možná i proto, že jsem použila to slovo, které jsem použila. Představa znečištěného čistého stolu, je opravdu děsivá! ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,38
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.