Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako novej fanda, Ireno, jsem opožděně NAKOUKL a R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Nějaké nakukování do košíku cizích lidí mi nikdy nevadilo - mně nákupy cizích lidí nezajímají, leda že bych měla v supermarketu velice naspěch, bylo otevřeno málo pokladen, a přede mnou ve frontě u stálo několik kupujících s vrchovatě naloženými vozíky všelijakého zboží. To bych byla nervozní, ale i v tom případě to zvládám...;-)R^

0 0
možnosti

Já nakukuju. A rád, protože obsah jiného košíku mi někdy připomene něco, co jsem Zapoměl vzít a koupit.

0 0
možnosti
Foto

No jo, Miroslave, ale vono je nakukování a nakukování! :-) Když se zastavím s kamarádkou, tak si probíráme obsah vozejku navzájem a dáváme si rady. R^Takže vašemu nakukování rozumím! :-)

1 0
možnosti

J94a96n 53K72y19š93k72a

3. 8. 2021 10:43

Já nakukuju. A rád. Nejen do košíku. Řekni mi, co kupuješ a já ti řeknu jaká jsi. S několika ženami jsem se seznámil okomentováním obsahu jejich (nákupního) košíku. V družném hovoru jsme pak vystáli frontu před pokladnou. Lepší, než zamračeně mlčky zírat do neurčita.

0 0
možnosti
Foto

:-) Tak to znám také! :-) Mnoha mužům jsem radila a radím stále, když se zeptají, co mají koupit a co ne, jak se co vaří a podobně. A vaše nakukování, jako možnost seznámení, funguje výborně. Ale pak jsou kolem nás nakukovačky...:-(

0 0
možnosti
Foto

Nejspíš to bude tím, že muže nezajímá, co si kupují jiní muži.

0 0
možnosti
Foto

:-) To jsem nezkoumala. Měla jsem na mysli, Martine, že do mého vozejku - do vozejku ženy - muži nikdy nenakukovali. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,38
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.