Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Irenko trošku smutnej úsměv jsem při čtení nasadil.... Věci jasný nejsou až tak jasný, no....:-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, ale řekni mi, proč to tak je? :-( Chybí jim sebevědomí? Víra v sebe, v to, co už dokázali? Jsou za tím povolební pikle?Je všechno domluvené už dneska? :-( Děkuju ti. V

0 0
možnosti
Foto

Ireno, také mně odešlo velké množství. Povedený nový týden bez ODCHÁZENÍ!R^

0 0
možnosti
Foto

;-( Horste, nejbolestivější byla ta nečekanost. :-( Mluvila jsem se sousedem, jeho manželku odvážela sanitka, nebylo jí dobře a za pár dnů ona byla doma a on zemřel. :-( A další a další. Stovky tragédií. ;-( Kamarádka, se kterou si říkáme ségry, mladá holka po padesátce, bojovala dva měsíce o život. Nahoru, dolů. Jako tsunami se na mě valilo, co všechno jsme spolu prožily, její obětavost, smích - ale stal se zázrak. Výsledek je její život a moje tvrdost. Každou prkotinu odkopávám z cesty. A jsem nesmiřitelná k chybám. Co bych dřív omlouvala, dneska zašlapu. Doba covidová se na nás podepsala. Jsme jiní. A to je dobře. R^ Ať už nikdo neodchází!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,40
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.