Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli má ženská celý život prsa "po tatovi", asi podprsenku řešit nemusí. U těch ostatních, když jsou v rozpuku, absence podprsenky určitě pohoršení nebudí (:-)), ale ve zralém věku by s tím už okolí oblažovat nemusely.

0 0
možnosti

U nás je jedna starší sousedka, která také celou dobu co pamatuji podprsenku nikdy nenosila.

...a ani teď ji nenosí, jenom se to změnilo v tom, že teď je vozí složené na trakaři.

0 0
možnosti

Jo, byla to krasna doba. Moje prvni zamestnani ve svobodnem svete bylo u vyrobce televizoru ve Villingen. A tenkrat nejen ze byla bezpodprsenkova doba, ale i moda prusvitnych bluzicek.

A mlade, svobodne turky nejen ze si nezahalovaly hlavu, ale sly s modou.

0 0
možnosti
Foto

Beatnická prsa je pěkný termín. R^ V rámci rovnoprávnosti pohlaví mají ženy prsa po dvou dětech a muži bříško po dvou dětech.

1 0
možnosti

Celý problém jsem vyřešil mazaně. Od roku 1955 nenosím prsa žádná ! ... :-)

1 0
možnosti

Moc se neradujte. S úbytkem testosteronu se mohou objevit polobeatnická prsa.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nenosím ji doma, jinak sportovní podprdy a občas, když mám pěkné šaty, nebo jdu někam do společnosti, vezmu si pushapku.:-)

Mám bohužel vel.C a tři děti, takže venku nahoře BEZ si netroufnu.;-D

0 0
možnosti

L40í36d12a 57T11i59c10h28á

17. 9. 2021 17:59

To jste na tom dobře, já mám velikost E a kvůli velikosti (mimo jiné problémy) taky potíže s krční páteří. Co já bych dala za céčka!

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že tu - zatím - NEJNI žádnej chlap. Prý při nenošení na nich nenajde zalíbení rakovina, ale mužské plémě ano. IreněR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Irenko, všechno, tedy i nošení a nenošení podprsenky, má svoje výhody a svoje nevýhody. Já nosit musím, a považuji to za výhodu. Mám ráda krásné luxusní kousky. které navíc perfektně sedí a dělají hezká ňadra. Líbí se to i jemu.

2 0
možnosti

Pravdu díš, Jarmilko :-)

0 0
možnosti

70/2 (B) těm slušely podprsenky z Tuzexu, moc jsem si na ně potrpěla a na krásné prádlo vůbec, občas ho měli i v Černé růži, nebo v Domě módy či v jiných obchodních domech.

I bez jsem chodívala, ale to jen v létě v šatech na ramínka...

1 0
možnosti
Foto

V tom číslování se dnes nevyznám. Dříve jsme měli jedničky, dvojky..., pětky. Dnes vždycky zkouším, naštěstí všude dovolí; nedávno jsem koupila 80 F. Ale jinde mi nějaké C zase bylo velké, tak kdoví.

0 0
možnosti
Foto

Přitažlivé téma, nevím jestli víc pro žena nebo pro muže... Já jsem se bez této důležité součásti ženského oděvu (už od mládí) nikdy obejít nemohla. Vzbuzovala bych velkou pozornost - a to mě šíleně obtěžovalo.... :-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,59
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.