Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Někdy bohužel není volba, jak já bych byl rád sova, ale zbytnělá prostata a pejsan mě nasměrovali jednoznačně do role skřivana;-DR^

0 0
možnosti
IL

Souhlasim, ze sova k sove atd. Jsem skrivan a dvakrat jsem si vzala sovu. Lezu sovam na nervy. Rano si totiz zpivam a vecer usinam i pri chuzi. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, já jsem sova na narozená ve Lvu, manželka skřivan Lvice a oba žijeme v domnění, že doma vládneme. ;-D

3 0
možnosti
RE

To je snad o nás, ne? :)R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Romane, a vy jste co? Taky skřivan po ránu na zabití? ;-)

1 0
možnosti
Foto

No, stále jsme se nedozvěděli, jak nás ovšem lákal nápis i perex, zda je paní Fuchsová Beran(ka), Blíženkyně a pan Fuchs Vodná nebo Rak... a jak to tedy ovlivňuje výběr ideálního partnera.

Namísto toho jsme poučeni o skřivanovi a sově. ;-D

Tomu se říká: podraz na čtenáře. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Martine, my jsme oba Raci. Ale pan Fuchs je Rak, který furt zalézá do ty svý ďoury v břehu a já jsem Rak, co se sice vrací, ale furt někam prchá! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.