Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J74i11r47i 22T54i17c67h90y

21. 12. 2021 15:45

Kdyz v Teplicich hrali Prazskeho Zida, delal jsem tam s Landovskym statistu. Tenkrat vubec na to nevypadal, ze by se mohl stat slavnym hercem.

Nijak nepopiram jeho talent, v Tankovem Praporu se mi libil, ale jinak mne mnohe jeho vykony v jinych rolich nenadchly.

0 0
možnosti
VV

Pavel Landovsky bylmuj oblibenec. A vubec nejlepsi byl v te puvodni Soukrome vychrici. Bohuzel se zrejme nezachovala a vzdy a vsude je videt uz jen ta sestrihana.

Obcas bejvalo v tivi videt neci s nim prave z Vidne a vzdy jsem se na to uz tyden dopredu tesil.

0 0
možnosti
Foto

No Irenko, on v těch nejlepších rolích nehrál... prostě byl. Taky bych mu napovídat nechtěl...

1 0
možnosti
Foto

Ireno, teď mi zamítli příspěvek o mém telefonátu z Norimberku do Vídně Landovskému, jestli nezná někoho, kdo by vydal můj rukopis Ruksak, legrace, erotika a smrt na druhé straně ŽELEZNÉ opony.. Tato má kniha tím rozhovorem začíná a pro peprnost ho zamítli tady umístit. Chápu. Irčo, hezkej den!!

2 0
možnosti
IL

I25v29a96n76a 86L40a41n57c77e

21. 12. 2021 0:05

Hulvat zustane hulvatem... Nikdy jsem ho nemela rada, nevedela jsem proc, ale nyni to uz vim...:-(

5 0
možnosti
VV

Ja zase Jaroslava Moucku a Josefa Vetrovce. A vedel jsem proc. Jo a nesmim zapomenout na Jirinu Svorcovou.

0 1
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.