Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A některým opravdu slušely, byl hezčí než bez ní...:-(

0 0
možnosti
Foto

Nic Vám nebrání tu roušku nosit dál, že? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to znám. Já na parkovišti před lékárnou sedám do auta. Při sedání kolem prošla hezká paní kolem 35 let a já v domnění, že mám roušku povídám : Ta má krásný prsa " Paní - anebo slečna se zastavila a začala se otáčet. Já si v duchu říkám : " Tak to teď schytám i s úroky " Paní se otočila a povídá: ! "Opravdu je mám hezké??? " Já s krkem staženým jsem jenom ze sebe vyrazil: " Ano moc " Paní na to povídá : " Tak to jsem ráda " Otočila se a odcházela. Já seděl v autě a koukal jak bacil do lékárny.

0 0
možnosti
Foto

Ale paní Fuchsová, vždyť vám tu roušku nikdo nebere. Můžete jí klidně nosit dál. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo Irenko to je hned... já už se smířil s tím, že si musím zase pravidelně holit tlamu...

1 0
možnosti
JL

Dnes polezu po 2 letech do vlaku bez roušky, snad mi z toho nej*bne. Děkuji soudruzi odborníci a politici, političky, že už i tam mohu (vedle obbchodů) zase normálně dýchat a nemusím si hrát na karneval. Vidíte, a nevymřeli jsme, vy jste tak šikovní!

0 0
možnosti
Foto

R^ dá se i nesrozumitelně cedit mezi zoubky...Hezký víkend!!

0 0
možnosti

Nikdo Vám nic nebere; můžete dobrovolně nosit třeba i plynovou masku.

7 0
možnosti
JL

Tak s emi vybavil starý dobrý atombordel.

0 0
možnosti
PM

P17e79t45r 96M20a97n55d64a

16. 4. 2022 8:00

Tak se dál za roušku schovávejte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.