Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J19i93r61i 68V31r14a92b33e14c

28. 5. 2022 10:21

Vy jste holt rodina Lišáku 🦊 ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé vztahy - ale to se ale stává, že romantická (a platonická) láska k vdané ženě se u jejího obdivovatele časem přemění změní v přátelství s jejím manželem. .No jo, lidské vztahy jsou proměnlivé. (Jen se divím, že to použité "vybrané" slůvko nevadí našim adminům... (Nebo vadí jen v diskuzi?) Hezkou neděli, paní Ireno... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nenene, vadilo jim, vadilo, Mirko! Volal mi Patrik Banga. Jsem úplně blbá! Říkala jsem si, když jsem to psala, že v názvu blogu nesmí být nic sprostého a "ujela" jsem v perexu. Přitom to vím a dávám si na to pozor!!! :-( Možná je to proto, že ve vztahu k Mílovi používám toto slovo s úsměvem a on ho také tak bere. :-) Ale hned po telefonátu s Patrikem jsem to napravila. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.