Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ireno, děvče milé, máš hezké koně které tě moc baví. Je to poznat na tom, co napíšeš nebo namluvíšR^:-) Chápu tě, mě uspokuje svižná jízda v autě a když sesmolím blog. Radost jsem měl, když se mi povedlo tam umístit fotky a videa. Já na to jako dlouholetý důchodce mám habaděj času, ale co ty všechno zvládáš, jsi pracovitý STACHANOVEC. Ať ti to nadále běží na všechny válce (ty jsou v motoru auta)!

0 0
možnosti
Foto

Horste můj milej,V neblázni! Jaký STACHANOVEC?! :-) Od začátku července bojuju s pásovým oparem na ruce a minimálně celý srpen ještě bojovat budu. ;-€ Takže celé divadelní prázdniny. :-( Esemeska o Nei-Reportu mi vlila do žil život - i když je pravda, že jsem už před tím napsala fejeton do ONA DNES, který musím odevzdat příští týden.8-o Nicméně, teď jdu napsat 2. pokračování!!

1 0
možnosti
Foto

;-D tak to bys měla ty povídky ale dodat!

1 0
možnosti
Foto

Jo, a jako knihovničku blogů iDnes k tomu můžete přidat Rytíře Smila ;-D

1 0
možnosti
AL

A srandovní bylo, jak se Nezávislá erotická iniciativa (NEI) pokoušela kandidovat v volbách a takticky si radši změnila názem na Nezívislá iniciativa. Nedostala se samozřejmě přes pár promile.

0 0
možnosti
Foto

V místních zastupitelstvech občas prorazila.

0 0
možnosti
ZH

No, můj kolega taky napsal do Nei reportu. A z kormidelníka se stal rázem zedník přidavač. 🤣

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
  • Počet článků 746
  • Celková karma 30,01
  • Průměrná čtenost 2346x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.