Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den Irenko. Historky s Nei Reportem jsou super :-)

1 0
možnosti
Foto

Jé... ;-D ... Filipe?! To mám radost! :-) Děkuju moc! Je jich v paměti hodně, ale dost jich je nepoužitelných. Co je doma, má zůstat doma. :-) Ale ty by byly!!! Ty by byly! R^ No... nakonec... napsat si je pro sebe můžu, že? ;-) A ještě jednou moc děkuju!!! V

1 0
možnosti
Foto

Za odměnuR^, Ireno, přeji celé rodině dvou i čtyřnohých povedený víkend!!

0 0
možnosti
Foto

I já tobě, Horste! A děkuju!!! V

0 0
možnosti
Foto

;-D Honzo, děkuju! Vy mě, chlapi, dneska ale rozmazlujete! 8-o

0 0
možnosti
Foto

Severní Morava je drsný kraj.

3 0
možnosti
Foto

Martine, drsný, ale nádherný! Na jedné besedě v Ostravě jsem řekla v reportáži pro ČT24, až budu šťastná vdova, že se přestěhuju na severní Moravu... pan Fuchs se sice nedíval, když to šlo, ale kamarádi mu to řekli. No... ustála jsem to! Jsem dobrá! R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS