Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasmání, zasmání, smutek zahání;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Irčo, nechť ti tato neděle není kompromisemR^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Tak to doufám, Horste! :-) A neříkej mi,;-€8-o;-O Irčo?!

0 0
možnosti
Foto

Po ránu potěšilo......

0 0
možnosti
Foto

Jéé... Tomáši, vy jste mi udělal radost, stejně jako Filip Vracovský! Protože to jsem si přála! Aby tenhle blog potěšil! Děkuju a přeju tu nejkrásnější neděli, jakou si ani neumíte představit! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásnou neděli Irenko, to jsem právě teď přesně potřeboval :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Filipe, totéž v bleděmodrém mi napsal i Tomáš Vodvářka! Děkuju!V Dvojí pochvala vod dvou chlapů mě tak nabila energií, že pudu s radostí panu Fuchsovi připravit za hodinu nedělní voběd. Pečené kuře, zelí a bramborový knedlík. Měli jsme to sice už včera, ale rádi si to dáme iDNESka. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS