Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I65v83a36n 90M72i55n90á72ř

29. 4. 2023 14:18

Jako malý kluk jsem často doprovázel svou babičku na nákupy. Krásně vyprávěla, ale vždy, když byla v nejlepším .. zastavovala se, aby mně něco "hezkého, či důležitého" ukázala.

Jednou si mně postěžovala jak se jí motá hlava, když se sehne. "Babi", povídám, "tak se neohýbej a udělej dřep"! Zasněně na mě pohlédla, pousmála se a řekla - "máš pravdu, příště se o to určitě pokusím" !

0 0
možnosti
Foto

Díky, Ivane! To je krásná vzpomínka! Babička má nahoře určitě radost!

1 0
možnosti
Foto

Paní Irenko, za tento článek (a postřeh) karma. A s tím mobilem je to dobrý nápad. To já - když si potřebuji při chůzi ve městě na chvíli odpočinout, zastavím se u některé výlohy. Vytáhnou mobil mi ještě nenapadlo. A tož díky za radu.

0 0
možnosti
Foto

Mirko, vítejte do našich řad "důležitě telefonujících"!

0 0
možnosti
Foto

Když příjdou léta je zapotřebí fintit POvedený víkend, milé drbny

0 0
možnosti
Foto

Co vím, Horste, já se fintila vždycky. Tedy, abych byla přesná, nevyšla bych ven, kdybych se sebou nebyla spokojená.

0 0
možnosti
Foto

Já dělám, že něco hledám v kabelce...

2 0
možnosti
Foto

I to je jedna z možností, Ivano, ale vzhledem k tomu, že ve svých kabelkách hledáme něco furt, je mobil jednodušší.

0 0
možnosti
Foto

A já blbec si sednu na lavičku, když mě bolej nohy.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Milej Václave, to já taky! A i když jsem jako kolínská zastupitelka bojovala o lavičky, aby jich bylo hodně, a opravdu jich dost je, bohužel, na každém našem bolavém kroku nejsou a pak si opravdu musíme vystačit s mobilem...

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,90
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.