Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tu závěrečnou glosu jsem moc nepobral. Nakopněte mě někdo.

1 0
možnosti
Foto

Milane, byla jsem na tom stejně. Proto jsem si to zapsala hned, jak to ta paní řekla a zjistila jsem toto a dodatečně jsem se hodně, ale hodně smála! https://www.idnes.cz/cestovani/kolem-sveta/v-parku-dovrefjell-ziji-pizmoni.A001023_183540_igsvet_bru

1 0
možnosti
Foto

Tety nás zachrání povedený víkend přeji celé tvé domácnosti!

1 0
možnosti
Foto

Horste, mě v mládí zachraňoval i strejda. Když jsem neměla, vždycky mi půjčil a jednou mě chválil před sestřenicí, ktera si od něho taky půjčovala, ale vracela, kdy chtěla: Jó, Irenka, ta drží slovo. Vrací přesně, jak jsme se domluvili.

1 0
možnosti
Foto

No jo, časy se mění, co bylo není... Do zásoby nic nekupuji, jen to, co zrovna potřebuji. Zato nabídek (reklam) na prý výbornou a výhodnou koupi zboží je v televizi a v tisku plno. Kdo jim věří, ať tam běží. (S bramborami jsme nemuseli šetřit ani za války, těch bylo dost - a domácích). Dobré ráno, vážení.

1 4
možnosti
Foto

Mirko, taky nekupuju nic do zásoby. V paneláku to není kam dát a jsme v domácnosti dva. Není proč kupovat do zásoby. Ale i kdyby nás bylo deset, do zásoby bych nic nekupovala. Přijde mi to scestné.

1 0
možnosti

To máslo za pět korun ... nechápu. Ale jinak chápu, lidi jsou zblblý. Kdyby jako vlastenci kupovali české (ale i to solidní Billa máslo je také české). No jo, ale tam kromě Madety vládne ten arcikrist AB - Olma, Hlinsko

1 0
možnosti

Pardon - antikrist

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS