Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

To, já mám vzpomínku, také na Honzu, který bydlel ve Vilce vedle nás. Ten měl také, nohu poškozenou po nemoci . Ale asi měl štěstí, že bydleli ve Vilce. Měli hned vedle Vilky dost velkou zastřešenou terásku a tam mu rodiče koupili pinkponkový stůl.

A hodně chlapců tam rádo chodilo. takže asi neměl nouzi o kamarády ...

0 0
možnosti
Foto

Mně dala moje rodina obrovský dar. Chovali se ke mně jako kdybych byla zdravá.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý základ od babičky a pevná rodina je super.

0 0
možnosti
Foto

Janko, děkuju! Tahle věta od babičky mě zformovala na celý život. Peníze nejsou všemocné a zdraví si za ně nekoupíš.A pevnost rodiny ve mně také zůstala, i když se po babiččině smrti v roce 1970, trochu rozpadla. My, kolínští jsme sice zůstali stále pevně spolu, ale teta z Prahy a strýc z Vysočiny už za babičkou nejezdili, tak jsme se neviděli tak často. Škoda. Ale je pravda, že v posledních letech, díky fcb, je moje generace v kontaktu a myslím, že babička by z nás měla radost.

1 0
možnosti
BH

Ireno, jsi statecna zena. To ti hlasim z pc me choti neb muj vypustil dusi - pocitac. Hezkou nedeli s panem LISKOU!

1 0
možnosti
Foto

Horste, jaká statečnost? Co tě nezabije, to tě posílí! Děkuju ti za přání a posílám pozdrav tvé choti!

0 0
možnosti
JP

Kéž by se i dneska našli lidé, co vracejí peníze, které si půjčili!

1 0
možnosti
Foto

Jarmilo, máte pravdu. Dneska lidé zapomněli, co je čest a je jim jedno, že v případě něčeho nekalého, čeho se dopustí, padá ostuda na celou rodinu.

0 0
možnosti
Foto

Rodinu si nekoupíš, ta Vaše je skvělá.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Václave, děkuju. Čím jsem starší, tím víc jsem přesvědčená o tom, že jsme takoví, v dobrém i zlém, jací byli naši prarodiče.

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.