Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Také jsem určitě četla pár vašich povídek ve,, Vlastě ,,

Já zas vzpomínám na Vlastu. Tam bývalo čtení na pokračování, povídky a také náměty na pletení. Četla jsem jí už jako dívka . A dále když jsem se osamostatnila... Až po revoluci mě obsah časopisu přestal bavit ...

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu,Vlasto. V půlce devadesátých let jsem chystala pro VLASTU také román na pokračování z prostředí obchodu s potravinami, ale šéfredaktorka Maruška Formáčková odešla do Květů a bylo po románu. Ale po pár letech jsem ho vydala jako knihu, Když má šéf pět žen. A Marušce jsem psala povídky do Květů do doby, než odešla. Ale do VLASTY jsem se vrátila, je to takových osm let, a píšu pro ni s menšími přestávkami fejetony. Jeden mi tam vyšel před třemi týdny a další dva na vyjítí čekají. Vlasto, a představte si, že si ji kupuju, i když tam fejeton nemám. Je tam spousta čtení! Fejeton + příběh ze života v každém čísle. A nejenom to. Dojíždím z Kolína do Prahy a VLASTA mi vydrží na obě cesty, což se o mnoha jiných časopisech říct nedá. Jedu z Kolína a v Českém Brodě je odkládám do fochu nad sebou - pro jiného "čtenáře". Zkuste ji! Dneska vyšlo nové číslo - vychází ve středu. A pak mi dejte vědět!

0 0
možnosti
Foto

Jejich ztráta.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Vašku můj milej, děkuju moc za laskavý názor!

1 0
možnosti
Foto

Ireno a ať Ti zdraví slouží, a bylas nám ještě dlouho zachována!

1 0
možnosti
Foto

Ireno ať ti zdraví slouží, a bylas nám dlouho zachována!

1 0
možnosti
Foto

Nejdřív se to neukázalo vůbec a najednou 2x. Já jsem v tom bez viny...

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.