Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké povídání, paní Ireno. Hezké a útěšné. Moji blízcí - i moji dobří přátelé, kteří již odešli na věčnost, mne často navštěvují, v noci ve snu. Také tomu věřím. Děkuji Vám. Karma.

2 0
možnosti
Foto

Moje milá Mirko, děkuju moc. Myslím, že obě věříme něčemu, co prostě je. Ať už za námi ti naši přijdou ve snu nebo po nás hodí šišku.

0 0
možnosti
Foto

Po slovensky ak niekto kýchne, hovoríme mu "na zdravie", "pozdrav Pánboh a odpoveď je Pánboh uslyš. Ale vytráca sa to. Existovala i tradícia, že koľkokrát človek v túto nedeľu kýchne, toľko rokov bude ešte žiť.Čiže podľa počtu kýchnutí máte pred sebou dlhý život.

1 0
možnosti
Foto

Moje babička mi jako hodně malé říkala, když jsem kýchla, Irenko, jen si ještě kejchni, je to zdravé, protože... a nedávno jsem zjistila, že jsem úplně zapomněla, jaké bylo to její, protože...

1 0
možnosti
Foto

Irenko, to je moc hezké, že nad námi maminky bdí Mně už odešlo 28 blízkých kamarádů, občas na ně chodím mluvit na hřbitov. Také se jim omlouvám, že tam mezi ně nepůjdu, chci jen tak být někde rozprášen. Ušetří tím pozůstalí a nebudou muset chodit se starat o hrob, kde by jim padaly šišky na hlavu...

3 0
možnosti
Foto

Horste můj milej, copak šišky, ty vzal čert! Ale že mě nechá zakopnout, to vod ní není hezký! Ale zase její milou škodolibost všichni známe, takže mě nepřekvapí a o to větší pozor si dávám! Co se hrobů týče, nechci být nikde zavřená. Takže si mě k sobě vezme Rituška a zbytek chci hodit do vzduchu! Nejlépe na několika místech! Takže se určitě někde sejdeme!

2 0
možnosti
Foto

Mám rád hřbitovy, člověk se tam hodně dozví.

Vašek

3 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.