Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

,,.... nojo muži, ale ta nuda bez nich ...

0 0
možnosti
Foto

No, Vlasto, musím se přiznat, že miluju "nudu" ve své pracovně, od které pan Fuchs nemá klíče, zvonek mám vypnutý a mobil daný na ticho.

0 0
možnosti
Foto

Moc ma bavia vaše blogy, Irenka, sú písané v humorným nadhľadom a je tam aj poučenie medzi riadkami

0 0
možnosti
Foto

Janko, děkuju a moc!

0 0
možnosti
Foto

Holky, a to nevíte co vyvádím já

1 0
možnosti
Foto

Můj milej Horste, myslím, že si všechny, díky tvým blogům, dokážeme představit, CO vyvádíš! A mezi námi, občas seš na zabití!

0 0
možnosti
Foto

Irenko, přidám můj poslední zážitek s mým akurátním, studovaným mužem. Hnětla jsem na vále těsto na vánoční perníčky a zjistila jsem, že mi "došel" perníkový kypřící prášek do těsta. Povídám manželovi: "Prosím tě, mohl bys mi zajít do obchodu (3 minuty od nás) pro perníkový prášek"? Šel a za chvíli ale bez oho prášku - a prý:: "Neměli tam perníkový kypřící prášek, ale jenom kypřící prášek do perníku, tak jsem ho raději nekoupil". To je ta mužská logika.

4 0
možnosti
Foto

Kecala, mluvila z ní bledá závist.

Vašek

1 0
možnosti

Moje bezdětná, svobodná kamarádka říká, že raději bude žít dobře sama než blbě s někým. A nekecá, nezávidí. Prožila život s tak despotickým otcem, že chybu své maminky nechce opakovat

2 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.