Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chce být úspěšný, bohatý a známý, na druhou stranu tomu nechce nic obětovat.

Nedávno jsem na síti X (dříve známé jako Twitter) četl status jedné paní (čistě z osobních důvodů nebudu jmenovat), která vedla někde nějaké školení a ptala se účastníků, jaké jsou jejich osobní cíle pro právě začínající rok.

Ti odpovídali jako přes kopírák: Peníze. Každý měsíc nové auto. Úspěch. Sláva.

Nikdo neřekl, že chce být šťastný. Nikdo neřekl, že chce mít dobré (rodinné, partnerské, kamarádskéú) vztahy.

O tom když tak až někdy jindy.

0 0
možnosti
Foto

Já bych mu dal šanci, v prváku je ještě dost mladý.

Hezkou neděli

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašíku, i já. Proč ne? Zatím jeho blbost nikomu neubližuje. Snad z ní vyroste...

2 0
možnosti
Foto

V takovém věku jsem takové frajery knockoutoval, aby si uvědomili, že v tomhle jsem lepší já. Irenko milá, ať Tě neděle nezklame něčím podobným!

1 0
možnosti
Foto

Horste, a dobře jsi dělal! Ale on mě nezklamal! Něco takového se u něho dalo čekat!

0 0
možnosti
Foto

Broni, můj milej! Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

V budoucího premiéra přece.

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.