Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máme fenku Karlu, ale tohle nám neudělala...

1 0
možnosti

Kdyby to byla dobrá kamarádka, tak byste ji určitě odpustila, nějak byste si to vysvětlily a ještě byste se tomu možná zasmály. Jenomže skutečně d o b r á kamarádka by něco takového nikdy neudělala, takže ten výše popsaný scénář není možný.

0 0
možnosti
Foto

Když je něčeho moc, tak je toho příliš.

Vašek

0 0
možnosti
Foto

Václave, jóó, mohla jsem si tenhle blog odpustit, ale jsem v dobrém slova smyslu "provokatér" a zajímalo mě, jaká bude ta její opravdová tečka. Nezklamala mě.

1 0
možnosti
VF

Odpusťte jí, paní Fuchsová. V listopadu 2023 jsme měli setkání spolužáků - osmdesátníků. Tam jsme se smíchem vzpomínali na nepovedené vtípky a prohřešky. Těšte se, jak tuto "tečku" na setkání osmdesátníku Vy dáte k dobrému pobavení.

1 0
možnosti
Foto

Věro, Karla nepatří k mým spolužákům. Prostě jsem ji během svého života "nabrala" a ona se mě držela jako klíště. Párkrát do roka jsem kafe s ní přežila. Ale tohle jí neodpustím. A už se s ní nesejdu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.