IL

I49v47a25n81a 67L67a81n70c49e

16. 3. 2024 10:04

Nejlepší je, když lidé mají sluchátka v uších, která nejsou vidět a povídají si jakoby sami se sebou. A nebo něco chtějí po mně? "Prosím?" zeptala jsem se jich několikrát. "Ale já nemluvím s vámi," ujistili mě. Nevím, jestli to je trapas, ale určitě bych jim ráda sluchátka vytrchla z uší, aby konverzovali na chvíli v reálném světe.

Foto

Jsem rád, že alespoň někdo občas zvedne toto téma na denní světlo.

JH

J81a31n 53H23a93r14v73a38n

16. 3. 2024 8:55

To mně vadí jakékoli pořvávání do telefonu na veřejnosti, v obchodech, dopravních prostředcích, ...

VR

Já nevím, ale pokud mohla dnešní mládež - stejně jakožto i ostatní posluchači rozhlasu či diváci televize - někdy zaslechnout slova z úst našeho (zaplať pánbůh už bývalého) pana prezidenta - není se tedy co divit. No, za našich mladých časů by paní učitelky za tato slova dětičkám vyplachovaly pusu a jako studenti bychom určitě v tanečních u děvčat nezabodovali. Pokud nějaké to slovíčko uniklo, tak to nebývalo - s výjimkou snad hospod páté cenové kategorie - na veřejnosti. Ale doba se mění - a tak vojenskou pochodovou "My letci máme ocelové ptáky" vystřídaly mobily (a zvláště ty chytré).

  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.