Irena Fuchsová

Prolhaná Michaela

Lhala mi několik dnů za sebou a dokonce se mi hned po první lži představila a poslala mi i svůj e-mail. Říkala jsem si, co ta holka, proboha, čeká?! Že se s ní budu bavit, když od našeho prvního kontaktu neustále lže?!

23.10.2022 v 22:00 | Karma článku: 41.01 | Přečteno: 8626 | Diskuse

Irena Fuchsová

Holt asi nejsme v Kolíně populární

To řekl po letošních komunálních volbách Martin Smetana, lídr kolínské kandidátky Společně ODS a TOP 09 a pokračoval: „Neuspěli jsme. Nepočítali jsme s tím, ale byli jsme připraveni, že to tak může dopadnout."

28.9.2022 v 18:52 | Karma článku: 24.66 | Přečteno: 1361 | Diskuse

Irena Fuchsová

Jsem naivní? Nebo jsem něco jiného?

Je mi úplně jedno, co si o mně budete myslet, ale když český premiér jede na pohřeb královny do Londýna, a večer tam vystoupí s mimořádným projevem a mluví o energetické krizi, je tento jeho čin neslušný, nevkusný a nepatřičný.

18.9.2022 v 23:10 | Karma článku: 32.00 | Přečteno: 1687 | Diskuse

Irena Fuchsová

Co bude dnes k obědu?

Začátkem sedmdesátých let mi bylo dvacet, byla jsem svobodná a na zájezdech s kolínským divadlem jsem si v hospodě dávala knedlíky s vajíčkem. „To je vidět, že nevaříš,“ smála se moje vdaná kolegyně Eva. „U nás jsou pořád!"

30.8.2022 v 19:22 | Karma článku: 28.99 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Irena Fuchsová

Nepřítel číslo jedna prochází osobním peklem

V Činoherním klubu jsem většinou poslední, kdo se dozví věci, které potkávají každého z nás. Je to proto, že jsem v divadle jenom na zkouškách, a tyto "věci, patřící k životu", se většinou probírají večer, při představení.

25.8.2022 v 22:09 | Karma článku: 39.74 | Přečteno: 8816 | Diskuse

Irena Fuchsová

V čem je stáří naprosto nepřekonatelné

Napadlo mě to, když mi bylo sedmdesát. A už se mě to nepustilo. Dřív nás to nikoho nenapadne! K tomu, aby nás to napadlo, musíme zestárnout! Neříkám, že v sedmdesáti jsem stařena, ale pro mě je to věk, kdy mě to poprvé napadlo.

15.8.2022 v 23:02 | Karma článku: 26.79 | Přečteno: 1277 | Diskuse

Irena Fuchsová

Rozmazlovací, nemožní rodiče

Dřív dostal na stůl jídlo chlap jako první. Dneska dostanou jídlo jako první děti. Proč? Zasloužily si to? Rozmazlující, nemožní rodiče plní svým dětem poslušně všechno, protože je to pro ně pohodlnější, než jim cokoli nařizovat.

6.8.2022 v 18:43 | Karma článku: 38.67 | Přečteno: 1961 | Diskuse

Irena Fuchsová

5. Na Nei-Report se nedá zapomenout aneb čtení na neděli

Přátelé ze severní Moravy. To je povídka, ke které mě inspirovala situace, o které si přečtete v blogu 4. Na Nei-Report se nedá zapomenout. Vyšla jako úvodní povídka v mé první knize, Když se žena svléká a je... boží!

30.7.2022 v 22:31 | Karma článku: 21.31 | Přečteno: 885 | Diskuse

Irena Fuchsová

4. Na Nei-Report se nedá zapomenout

Někdy jsem se před zkouškou stavila v redakci NR a dostala jsem několik nových čísel, které jsem u baru v ČK rozdávala. Petr Nárožný pokaždé řekl, ruku líbám, Irenko, vzal si NR, šel ke své aktovce, a když tam NR dával, řekl:

29.7.2022 v 0:08 | Karma článku: 23.75 | Přečteno: 862 | Diskuse

Irena Fuchsová

3. Na Nei-Report se nedá zapomenout

S hercem Jaroslavem Šmídem jsem se seznámila v roce 1998, když hostoval v Činoherním klubu ve hře, Král králů. "Je gay," řekl někdo a já konstatovala, zakuklenej. "Přiznanej," zněla odpověď. "Řekl to o sobě už v prváku na DAMU."

27.7.2022 v 23:13 | Karma článku: 21.01 | Přečteno: 1042 | Diskuse

Irena Fuchsová

2. Na Nei-Report se nedá zapomenout

V polovině devadesátých letech ještě nebyly diskety, tak jsem své povídky nosila do Nei-Reportu napsané na elektrickém stroji - čímž chci říct, že jsem tam chodila často a musím se přiznat, že ráda. Chodila jsem tam jako domů.

26.7.2022 v 21:55 | Karma článku: 25.62 | Přečteno: 1032 | Diskuse

Irena Fuchsová

1. Na Nei – Report se nedá zapomenout

Před několika dny mi přišla esemeska, kde se dotyčný představil a že by se chtěl sejít, protože píše bakalářskou práci o Nei-Reportu. Poslala jsem mu svůj mail, aby mi napsal víc a pak už se to v mé hlavě rozjelo...

25.7.2022 v 21:45 | Karma článku: 25.27 | Přečteno: 1173 | Diskuse

Irena Fuchsová

Jak jsem se seznámila s pasákem

Naletěla jsem mu. Nenapadlo mě, že v mém věku bude mít o mě zájem někdo takový. Měl to dobře promyšlené. Jeho nájezdy jsem si pokaždé dokázala něčím vysvětlit, takže jsem mu vlezla do pařátů, ani nevím jak.

7.7.2022 v 22:47 | Karma článku: 26.65 | Přečteno: 1215 | Diskuse

Irena Fuchsová

A ta žába se přes noc strašně nafoukla...

Vlaky. Červen je měsíc školních výletů do Prahy. Ve vlaku si děti vyměňují informace, kde je nejlepší Mekáč, a mluví jedno přes druhé, protože konečně nejsou s mobilem samy! Mluví a mluví a mluví, ale vůbec se neposlouchají...

19.6.2022 v 16:53 | Karma článku: 20.06 | Přečteno: 873 | Diskuse

Irena Fuchsová

Řekni, že děláš v knihovně

Pokud si dokážeme vážit každé práce, kterou jsme si prošli, je to největší a celoživotní dar nejenom pro nás, ale i pro naše okolí. Budeme si totiž vážit nejenom každé práce, ale i lidí, kteří ji dělají...

30.5.2022 v 21:19 | Karma článku: 22.40 | Přečteno: 688 | Diskuse

Irena Fuchsová

Romantik z Vídně

Míla je můj kamarád z Vídně, který mi před lety napsal na fcb, protože se mu líbil jeden můj blog a od té doby si píšeme. Naše přátelství je už tak pevné, že mu občas na jeho romantické názory napíšu...

27.5.2022 v 23:16 | Karma článku: 32.08 | Přečteno: 3643 | Diskuse

Irena Fuchsová

Já prezident(ka)

Ve středu 4. 5. 2022 vyšel v MF DNES článek, Sny o Hradu. Bylo představeno šestnáct "snílků". První Andrej Babiš. Poslední Marek Hilšer. Nechápu, proč nebyli seřazeni podle abecedy. Andrej Babiš by byl první tak jako tak.

24.5.2022 v 22:42 | Karma článku: 16.31 | Přečteno: 729 | Diskuse

Irena Fuchsová

Moje romantika a erotika v šedesátých letech

Moje romantika byla písnička, Po starých zámeckých schodech. Nalepená u bedýnky tehdejšího dráťáku jsem ji poslouchala a představovala si sebe. A moje erotika byla písnička o tom, že nemám prsa.

21.5.2022 v 23:14 | Karma článku: 24.35 | Přečteno: 935 | Diskuse

Irena Fuchsová

Proč jsou ženský takový strašný mrchy?

Když jsem se dneska kolem osmé hodiny vracela s naším Baxíkem z ranního venčení, zastavil mě u domu hodně mladý muž - možná bych i mohla napsat, chlapec. Byl takový... zoufalý. Když na mě promluvil, uvědomila jsem si, že ho znám.

8.5.2022 v 19:52 | Karma článku: 39.43 | Přečteno: 5771 | Diskuse

Irena Fuchsová

Jak melou boží mlýny v Kolíně

Vyprávěla mi známá, co špatného potkalo její kolegyni, kterou nemá nikdo rád, protože roznáší po firmě drby, vymýšlí si, co kdo o kom řekl, a když si ji někdo "podá", ječí na něj, že pro pravdu se každý zlobí!

1.5.2022 v 20:36 | Karma článku: 32.95 | Přečteno: 1832 | Diskuse
VIP
Počet článků 745 Celková karma 30.48 Průměrná čtenost 2346

Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.