Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hoď kameňom, kto si bez viny. Ohorok do kanála???

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

U Leo expresu a Regiojetu podobný problém není, protože cestující si vždy kupuje jízdenku na konkrétní místo ve vagonu. U Českých drah to označení místenkových míst v rychlících funguje asi jen u objednávek, které byly uskutečněny v předstihu přes e-shop. Když si někdo koupí místenku u okýnka těsně před odjezdem, nelze čekat, že se ta informace dostane včas k průvodčímu. Jinak ta agitátorka proti očkování by zasloužila pár facek. Ať se sama rozhodne jak chce, ale ať neblbne ostatním hlavu.

2 1
možnosti
HV

H74o46n95z79a 68V98r31á29n38a

21. 8. 2021 12:01

Ano máte pravdu. Pokud je místenka koupená do určitého času před odjezdem z výchozí stanice bývá sedadlo označeno odkud-kam je místenka koupená. Po vypravení vlaku koupené místenky jsou označeny jako expresní rezervace. Tedy (jak jsem psal níže) je možno si na takové místo sednout, ale je tu možnost, že někdo přijde s místenkou na to místo. Nicméně necituji tu přepravní řád ČD, jen popisuji vlastní zkušenost.

1 0
možnosti
Foto

Ireno, vrtá mi hlavou, jak náruživá kuřačka může mít tak krásně čistý hlas. Přeji ho ještě mnoho let, aby mohl obšťastňovat naslouchající lid!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, zlato moje, ale já nejsem náruživá kuřačka! 8-o Nikdy jsem nekouřila doma a kouření v bytě považuju za barbarství. Kouřím venku. A když jdu k pardubickému rozhlasu, jdu klidnou ulicí, kde většinou nikoho nepotkám, takže ho kouřem neobtěžuju, a s chutí (to je pravda) si tam dávám cigárko, o kterém vím, že je minimálně na dvě hodiny poslední. :-) Takže předpokládám, že "krásně čistý hlas", jak píšete, neztratím.R^

0 0
možnosti
ND

"Blokují se do systému průběžně"...

To vím, ale co nevím jak má ten jistý bez místenky vědět, které sedadlo je nebo bude neblokované, to fakt nevím, takže se přesouvat na každé stanici musí být fakt votrava...

Já už nikam nejezdím, když jsem jezdila autobusem na Šumavu, místenku jsem si vždy koupila a vytiskla i když se tisknout nemusela stačilo číslo místenky. Byla jsem svědkem i toho, že jistý sedící nepustil na místo člověka s místenkou...

Něco prostě vychytaný není no, ale jak to dotáhnout...

1 0
možnosti
HV

Nu přesedat... pokud človek opravdu nechce riskovat to přesedání, stačí si nesedat tam, kde je to označeno jako expresní reservace. Jinak mě se to, že by někdo dělal drahoty s uvolněním nestalo. Ale v opačném případě bych požádal pana štíplístka o vyřešení konfliktu, pokud bych nechtěl volit cestu násilím. Což nikdy nevolím (možná někdy ke své smůle).

1 0
možnosti
HV

Šmarjá, tak to jsem pořád naivní jelimánek v cestování. Já se zatím snažím pořád vysvětlovat (když žádám o uvolnění místa a nesetkám se s pochopením), že tam kde je napsáno jen “expresní rezervace” je možno si sednout, ale také je možné, že tam někdo přijde s místenkou o které (myslím) průvodčí nemá šajnu. Naposledy včera v Liberci. Nu, jsem zvědav, kdy ve vysvětlování otupím. Výletuji s vnučkou vlakmo teprve pět let :-D

3 0
možnosti
Foto

Honzo, obávám se, že vám nezbývá než doufat, že cestující, sedící na vaší místence, nebude tupec a vstane i bez vašeho vysvětlování. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,88
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.